فواید لیزر موهای زائد کل بدن برای آقایان و بانوان

فواید لیزر موی زائد

فواید لیزر مو


فواید لیزر موهای زائد کل بدن برای آقایان و بانوان چه می باشد؟

با رسیدن به سن بلوغ موهای زائد بدن نیز شروع به رشد کرده و ظاهر ناخوشایندی به اندام فرد می دهند. در برخی از قسمت های بدن این موها علاوه بر ایجاد ظاهری نامناسب، ممکن است مشکلاتی را نیز ایجاد نمایند. بوی ناخوشایند و عرق کردن در ناحیه زیربغل از جمله این مشکلات می تواند محسوب گردد. 

از سوی دیگر استفاده از روش های سنتی از قبیل اپیلاسیون و یا اصلاح برای از بین بردن موهای زائد نیز مشکلات دیگری مثل ایجاد خارش، زخم و یا حتی تیرگی پوست را به وجود می آورد. علاوه بر این، استفاده از این روش ها با توجه به زمان بر بودن شان ماندگاری مناسبی هم ندارند. در ادامه ی این مقاله، به بررسی فواید لیزر موهای زائد بدن می پردازیم.

لیزر چیست ؟

روش های سنتی اپیلاسیون و اصلاح موها همگی موقتی هستند و مشکلاتی نیز به دنبال دارند. امروزه یکی از متداول ترین روش های زیبایی، لیزر موهای زائد است که روشی موثر بوده و توانسته در مدت کوتاهی نظر افراد را به خود جلب نماید. میزان رضایت افراد از این روش بسیار بالا است و محبوبیت زیادی نیز کسب نموده است.

در روش لیزر موهای زائد بدن به فولیکول های مو در سطح پوست نوری تابیده می شود. این نور باید به صورت متمرکز باشد تا بتواند رنگ دانه های این فولیکول ها را جذب نماید. گرمایی که از این نور متمرکز ساطع می گردد، می تواند آنها را از بین ببرد. شما می توانید با مراجعه به مرکز لیزر مو های زائد اهواز،به پاکسازی موهای بدن خود بپردازید.

مزایای لیزر موی زائد بدن

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

هنگام لیزر موهای زائد، استفاده از عینک محافظ چشم و حفظ آرامش، از واجبات لیزر موهای زائد محسوب می شود. در طول جلسه ی لیزر، امکان دارد در فرد کمی احساس سوزش و گرما ایجاد شود. زمان جلسات لیزر با توجه به وسعت ناحیه ی لیزر تعیین می شود و معمولا کوتاه است.

همچنین بخوانید: مراحل انجام لیزر موهای زائد بدن

مزایای لیزر موهای بدن

فواید و مزایای لیزر موهای زائد بدن بر هیچ کسی پوشیده نیست. نتایج بلند مدت این روش در زمینه موزدایی می تواند شما را شگفت زده نماید. این روش بسیار عالی است و مزایای زیادی به دنبال خواهد داشت که عبارتند از :

  • برخورداری از دقت بالا: استفاده از نور لیزر می تواند علاوه بر هدف قرار دادن دقیق موهای ضخیم و تیره زائد، به پوست نواحی اطراف آن آسیبی وارد نمی کند.
  • سرعت بالای کار: بهتر است ذکر کنیم که هر مرتبه پالش لیزر تنها به میزان یک چهارم ثانیه زمان نیاز دارد که البته امکان اثربخشی هم زمان بر روی چندین فولیکول نیز وجود دارد. 
  • نتیجه خوشایند: در حالت کلی پس از 3 تا 7 جلسه می توانید نتیجه کار را احساس کنید که مطمئنا رضایت شما را تامین خواهد نمود.
  • از بین رفتن موهای زیرپوستی: با انجام لیزر، موهای زیرپوستی بین می رود و پوستی روشن و زیبا را برای فرد به ارمغان می آورد. 

  • هزینه مناسب: هزینه ی انجام لیزر موهای زائد، در مقایسه با هزینه های دیگر راه های از بین بردن موهای زائد، بسیار مقرون به صرفه تر و مناسب تر است.
  • تجربه ای تقریبا بدون درد: لیزر موهای زائد بدن، در مقایسه با دیگر روش های از بین بردن موهای زائد، درد کم تر و قابل تحمل تری دارد.
  • کاهش رشد دائمی موهای زائد: لیزر موهای زائد بدن، به طور چشمگیری باعث کاهش دائمی موهای زائد بدن می شود.
فواید لیزر موی زائد کل بدن

لیزر قسمت های مختلف موهای بدن

در بدن انسان قسمت های مختلفی هستند که سطح پوست در آن نواحی با موهای نازک و یا درشتی پوشش داده شده است. پزشک متخصص می تواند شما را در زمینه فواید لیزر موهای زائد بدن و قسمت هایی که می تواند برای شما استفاده گردد، راهنمایی کند. لیزر می تواند برای قسمتهای زیر مورد استفاده قرار بگیرد :

  1. زیربغل: موهای موجود در ناحیه زیربغل عموما ضخیم تر بوده و رنگ تیره ای دارند. اپیلاسیون و اصلاح این موها می تواند رنگ پوست این ناحیه را هم تیره تر نماید. استفاده از لیزر برای موهای این ناحیه کاربرد بیشتری دارد که نتیجه محسوسی در همان جلسات نخست خواهد داشت. تداوم 6 تا 8 جلسه ای این ناحیه می تواند موهای زائد این ناحیه را به صورت دائمی کاهش دهد
  2. دست: در برخی از افراد رشد موهای زائد موجود بر روی دستها مشهودتر است. ضخامت این موها در ناحیه بین مچ تا آرنج بیشتر بوده و در قسمت بازو از ضخامت آنها کاسته می شود. لازم به ذکر است لیزر برای موهای ضخیم تر نسبت به موهای بور، نازک و کرکی موثرتر خواهد بود. به عبارتی لیزر موهای نازک نتیجه بخش نبوده و حتی امکان دریافت نتیجه عکس در این موارد هم انتظار می رود.
  3. پاها: استفاده از لیزر برای موهای پا اثربخشی زیادی دارد زیرا موهای این ناحیه از بدن تیره و ضخیم است. این ناحیه را با خیالی آسوده می توانید لیزر کنید و در چند جلسه اول شاهد نتیجه شگفت انگیز آن خواهید بود.
  4. بیکینی: سطح رضایت افراد از لیزر موهای این ناحیه نیز بسیار بالا است به طوری که بیشتر افراد با استفاده 4 تا 6 بار می توانند به نتیجه مورد انتظار خود دست یابند.
  5. صورت: موهای زائدی که بر روی پوست صورت رشد می کنند بر قیافه و ظاهر افراد تاثیر ناخوشایندی می گذارند. موهای صورت ضخامت کمتر و رنگ روشن تری دارند، بنابراین برای از بین بردن آنها باید زمان بیشتری صرف کنید.
  6. شکم: از کاربردهای دیگر لیزر می توان به لیزر موهای شکم اشاره نمود. برای لیزر این ناحیه لازم است دقت بیشتری داشته باشید زیرا با توجه به موهای ظریف و کم رنگ آن ممکن است نتیجه رضایت بخشی عایدتان نشود
  7.  کمر: از لیزر برای موزدایی موهای تیره و درشت کمر نیز می توان استفاده نمود.

مطالعه کنید: فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد

عوارض لیزر بدن

لیزر موهای کل بدن نیز ممکن است مانند هر روش درمانی دیگر عوارضی داشته باشد. لیزر با آسیب به فولیکول موها، در صدد ایجاد تغییرات ساختاری در بدن است و واکنش بدن به این تغییرات اجتناب ناپذیر خواهد بود. برخی از عوارض زودگذر و موقتی هستند از قبیل التهاب، درد کم، قرمزی پوست، آسیب به چشم و پوسته پوسته شدن. برخی دیگر از عوارض هم ممکن است به دلیل بروز خطا در روند درمان ایجاد گردند که از آن جمله می توان به ایجاد اسکار و یا تغییر رنگ پوست اشاره نمود.

مسلما این روش در صورتی که به درستی و توسط فردی مجرب انجام بگیرد خطر و عوارضی به دنبال نخواهد داشت. پس در انتخاب مرکز لیزر دقت و وسواس بیشتری به خرج دهید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک لیزر مو اهواز از خدمات با کیفیتی استفاده نمایید.

سخن آخر 

همانطور که توضیح داده شد مزایای لیزر موهای زائد کل بدن بسیار است. شما می توانید با مراجعه به مرکز لیزر در کیانپارس اهواز از خدمات متعددی، با قیمت مناسب بهرمند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهتماسرزرو