جوانسازی پوست صورت 🌿 لیزر آر اف فرکشنال در اهواز

جوانسازی پوست و حفظ طراوت و جوانی آن چیزی نیست که تازگی داشته باشد. از ابتدای خلفت تاکنون این حس در بشر بوده و هست که دلیل آن را می توان در حس زیبایی دوستی انسان ها دانست. در این میان پوست صورت به دلیل تاثیر مضاعف آن بر روی ظاهر فرد، بیشترین اهمیت را دارد. لیزر آر اف فرکشنال در اهواز برای شما این امکان را فراهم می آورد که از این روش استفاده نمایید.

امروزه با پیشرفت علم پزشکی، روش های مختلف و نوینی در جهت پاکسازی و جوانساری پوست مخصوصا پوست صورت وجود دارد. درست است که نمی توان روند پیری را متوقف کرد ولی در عوض با استفاده از این روش ها می توان پشرفت آن را کند کرده و به پوست طراوت و شادابی بخشید.

جدیدترین متد جوانسازی صورت

خدمات کلینیک جوانسازی پوست در اهواز

در اهواز و در کلینیک های زیبایی و پوست و مو، خدمات بسیاری به مراجعین محترم ارائه می گردد. برخی از این خدمات جوانسازی پوست و مو عبارتند از:

  1. کاشت مو به روش های مختلفی چون:

  • سیفر

  • میکروگرفت

  1. کاشت ابرو به روش های مختلفی از جمله:

  • FUT توسط تار مو

  • FIT

  1. مزوژل

  2. مزوتراپی

  3. کیو سوئیچ یا همان ریمو کردن تتو

  4. لیفت و جوانسازی صورت با آر اف

  5. برداشتن خال

  6. کربوکسی تراپی

  7. تزریق ژل

  8. هیدرودرمی

  9. انجام بوتاکس

  10. میکرودرم

  11. لیزر آقایان و بانوان

  12. چربی سوزی با FR کویتیشن

قیمت هر جلسه لیزر فراکشنال co2

دستگاه لیزر آر اف فرکشنال در اهواز

استفاده از دستگاه لیزر آر اف یکی از روش های جوانسازی پوست صورت است که در آن از امواج آر اف که ضرری برای بدن ندارند استفاده می گردد. در این روش دیگر به اپیدرم پوست آسیب وارد نشده و اثربخشی دستگاه تنها در بخش های عمقی پوست خواهد بود. میکرونیدلینگ یا همان دستگاه RF Fractional در کلینیک های اهواز نیز وجود دارد که برای جوانسازی پوست به دلیل خطر کمتر، بهترین روش پیشنهادی است.

اثربخشی روش آر اف در مقایسه با روش های دیگری که با دستگاه های دیگر انجام می گیرند حدود 3 برابر بیشتر است. در لیزر آر اف فرکشنال در اهواز کلاژن سازها تحریک می شوند تا ترمیم پوست صورت بگیرد. با ترمیم کلاژن ها پوست به تدریج سفت شده و بازسازی پوست به این ترتیب شکل می گیرد.

مزایای آر اف فرکشنال در اهواز

استفاده از آر اف فرکشنال مزایای بسیاری می تواند داشته باشد. البته این در صورتی است که این کار در مراکز معتبر و به روش صحیح انجام بگیرد. برخی از این مزایا عبارتند از:

  1. برای همه قسمت های گردن و صورت می توان از دستگاه آر اف فارکشنال استفاده کرد.

  2. مهمترین مزیت آر اف فارکشنال در مقایسه با دستگاه های دیگر، نداشتن عوارض جانبی و دوران نقاهت است.

  3. دستگاه میکرونیدلینگ ضمن این که دقت بالایی دارد، مدت زمان استفاده از آن نیز کمتر است. در عرض تقریبا نیم ساعت درمان شما به اتمام می رسد.

  4. شما می توانید این تکنیک را در مورد هر نوع پوستی که احتمالا درگیر آسیب های سطحی باشد نیز به کار ببرید. به عبارتی استفاده از آر اف فارکشنال محدودیتی ندارد و در مقایسه با روش های مشابه گستره فعالیتش تقریبا دو برابر است.

  5. استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی و … پس از جوانسازی پوست با این دستگاه مجاز است و ضرری ندارد.

عوارض لیزر آر اف فرکشنال

در حالت کلی دستگاه آر اف فرکشنال عوارض کوتاه مدت و کمی دارد که در حد ایجاد قرمزی پوست و یا سوزش و نیز التهاب موقت و ملایم خواهد بود. البته فراموش نکنید که هیچ کدام از روش های زیباسازی به طور صد در صد بی خطر و ایمن نیستند. شما هر روشی را برای درمان خود انتخاب کنید مطمئنا عوارضی خواهند داشت. تنها شدت و درجه عوارض ممکن است متفاوت از یکدیگر باشد.

برخی از عوارض کلی جوانسازی پوست صورت به روش آر اف فرکشنال عبارت است از:

  • درد

  • سوزش در ناحیه صورت

  • ایجاد حساسیت جزئی

  • ایجاد خشکی در پوست صورت

  • کمی تورم و التهاب

هزینه لیزر آر اف فرکشنال در اهواز

جوانسازی پوست صورت به روش آر اف فرکشنال مسلما همراه با هزینه خواهد بود. این هزینه شامل دو بخش می شود:

  • هزینه خرید سری دستگاه: برای تامین بهداشت و سلامتی افراد، برای هر فرد باید از سری اختصاصی استفاده شود. قبل از شروع جلسات درمانی لازم است سری دستگاه تهیه گردد. البته از یک سری می توانید تا اتمام جلسات استفاده کنید.

  • هزینه جلسات درمانی: جوانسازی پوست در اهواز مسلما در چندین جلسه تکمیل خواهد شد و بر اساس تعداد جلسات هزینه آن محاسبه می گردد. تعداد جلسات درمانی را پزشک متخصص با توجه مشکل پوست شما تعیین خواهد نمود.

جوانسازی پوست صورت با لیزر قیمت

مراقبت های پس از لیزر آر اف فرکشنال

پس از لیزر آر اف فرکشنال در اهواز لازم است مواردی را برای مراقبت بهتر و بیشتر رعایت کنید. در ادامه برخی از این موارد را برای آگاهی بیشتر با شما به اشتراک می گذاریم:

  1. ممکن است پوست کمی قرمز شده و ورم نماید که طبیعی است و جای نگرانی ندارد.

  2. در روز عمل و پس از انجام آن از شستشوی صورت بپرهیزید. توصیه می شود به مدت سه روز صورت را با شوینده قوی و آب داغ نشویید.

  3. توصیه اکید می شود که پس از انجام عمل از کرم های ضد آفتاب بر روی صورت استفاده کنید. در غیر این صورت با توجه به التهاب ایجاد شده، پوست صورت در اثر اشعه فرابنفش آسیب خواهد دید.

  4. از آرایش صورت در روز عمل بپرهیزید و تنها مجاز به استفاده از کرم های بازسازی کننده و مرطوب کننده هستید.

  5. در صورت وجود لخته خون و یا جوش در صورت به هیچ وجه آن را دست کاری نکنید و آن را نکنید.

  6. سونا و استخر به مدت یک هفته بعد از عمل جوانسازی پوست صورت توصیه نمی شود.

  7. بهتر است از انجام ورزش های سنگین به مدت چند روز دوری کنید.

آر اف فرکشنال و کاربردهای آن

دستگاه آر اف فرکشنال با توجه به جنبه زیبایی و درمانی آن کاربردهای بسیاری دارد که می تواند نتایج مثبتی ارائه دهد. تاثیر این روش در موارد زیر کاملا مشهود است:

  • جوانسازی پوست صورت و سفت کردن آن

  • از بین بردن محل اسکار، زخم و ترک

  • درمان منافذ باز پوست

  • کمک به سفت شدن پوست در قسمت فک و غبغب

  • جلوگیری و درمان بیش از اندازه چربی پوست

و …

کلام آخر

از جمله روش های جدید کم عارضه برای جوانسازی پوست صورت درمان با دستگاه آر اف فرکشنال است که در مرکز لیزر اهواز به مراجعین ارائه می گردد. کلینیک لیزر مهر مجهز به این دستگاه بوده و آماده ارائه خدمات مربوط به لیزر آر اف فرکشنال در اهواز می باشد.

این روش درمانی می تواند با از بین بردن شلی پوست، آن را جوان و شاداب نماید. انجام کلیه خدمات لیزر موهای زائد بانوان و آقایان در اهواز در کلینیک مهر برای مراجعین امکان پذیر است.

خانهتماسرزرو