هایفو تراپی 🌿 لیفت بدون نیاز به جراحی

هایفو تراپی یا خدمات لیفت بدون جراحی برای جلوگیری از شل شدگی پوست و مقابله با این مشکلات در سنین جوانی مورد استفاده قرار می گیرند. این فرایند طبی درمانی برای سنین بالاتر نیز قابل استفاده خواهد بود. هر کس در ناحیه صورت و گردن خود، مشکلات شل شدگی پوست داشته باشد، با استفاده از خدمات لیفت با روش های غیر تهاجمی، بهبود می یابد و زیبایی و سلامت دوباره را به ظاهر خود می بخشد. با استفاده از این روش تولید کلاژن در پوست صورت به صورت دائمی انجام می پذیرد.

لیفت صورت بدون جراحی

لیفت بدون جراحی در اهواز

لیفت بدون جراحی در فرایندی ساده و بدون جراحی انجام می گیرد. این عملیات طبی به صورت سرپایی انجام شده و نیازی به استراحت پس از آن نخواهید داشت. در این روش حتی از کرم های بی حسی نیز استفاده نمی شود. در اجرای این فرایند فرد با نشستن بر روی صندلی نیز قادر به دریافت خدمات خواهد بود. لیفت غیر تهاجمی مشابه با فرایند سونوگرافی صورت می گیرد که دستگاه مربوطه به آرامی بر روی صورت فرد حرکت می کند. این فرایند در یک روز و یک ساعت کوتاه به انجام می رسد. خدمات هایفو با روش اولترا تراپی نیز مقایسه می شود. اما آثار و نتایج آن بسیار مطلوب تر از این فرایند خواهد بود. تاریخچه لیفت یا ریتیدکتومی به اوایل قرن بیستم برمیگردد که از روز تا الان پیرفت زیادی در این زمینه حاصل شده است

آشنایی با روش هایفو – Hifu

لیفت غیر تهاجمی یا هیفو تراپی یک روش کاملا امن است که برای افتادگی ها و شل شدگی های پوستی خیلی ملایم به کار برده می شود. در این روش درمانی که تنها یک ساعت طول می کشد، هیچ عارضه و دردی برای مراجع به وجود نمی آید و این مسئله توجه بسیاری از مخاطبین را جلب کرده است. پس از این خدمات لیفت، فرد بدون هیچ مشکلی به انجام امور روزانه خود می پردازد. این روش مورد تایید سازمان FDA بوده و هیچ آسیبی برای بدن به دنبال ندارد. اثرات استفاده از این روش طبی در همان جلسه اول خود را نمایان می کند. کلیه نتایجی که از این روش به دست می آورید، به صورت همیشگی و ماندگار خواهند بود.
هایفو اهواز

دستگاه دستگاه هایفو – دابلو در اهواز

هایفوتراپی با استفاده از دستگاه دابلو به سادگی در کلینیک اهواز انجام خواهد شد. این دستگاه یکی از به روزترین تجهیزاتی است که در این عرصه تولید شده و در دسترس قرار می گیرد. استفاده از آن برای بهبود طبیعی پوست صورت و گردن مزایای بی شماری خواهد داشت. 
این دستگاه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و فناوری های روز دنیا تولید شده است. قطعات به کار رفته در ساختار آن هر یک از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و اجرای این فرایند را ساده تر می سازند. 

مزایای هایفو تراپی

لیفت در اهواز با مزایای بی شماری شناخته می شود. برخی از این مزایای مهم را در زیر مشاهده می کنید:

  1. مشکل افتادگی ابروها که در برخی از خانم ها مشاهده می شود، اغلب با استفاده از این روش به سادگی برطرف خواهد شد. 
  2. رفع افتادگی پلک ها نیز با استفاده از فرایند هایفو تراپی به سهولت انجام می گیرد و خانم ها از نتیجه این فرایند رضایت خواهند داشت. 
  3. اجرای هایفو برای برطرف شدن چین و چروک هایی که در اطراف چشم ایجاد شده و زیبایی صورت را تحت تاثیر قرار می دهند، نتایج مثبتی به دنبال دارد. 
  4. تیرگی و سیاهی اطراف چشم با دستگاه هایفو از بین می رود. 
  5. لیفت گونه ها و حالت دهی بهتر به آن ها از مزایای استفاده از این روش است. 
  6.  لیفت قسمت هایی از چانه با استفاده از دستگاه هایفو به سهولت انجام می شود. 
  7. از بین بردن خطوط خنده اضافی بر پوست صورت نیز از نتایج استفاده از این دستگاه است. 
  8. از بین رفتن خطوط اخم نیز از مهمترین مزایای هایفو به شمار می رود. 
  9. رفع غبغب نیز با دستگاه هایفو به سادگی انجام می شود. 
  10. با استفاده از این فرایند منافذ باز پوست صورت شما نیز از بین می روند. 
  11. زاویه دار کردن فک نیز از مجموعه خدماتی است که با استفاده از این دستگاه ها ارائه می شود.

عوارض هایفو تراپی

هایفوتراپی در کنار مزایای مهمی که برای مراجعین به همراه می آورد، معایب و مخاطراتی نیز دارد که برخی را برای استفاده  از این خدمات مردد می کند. برخی از این عوارض را در زیر مشاهده می کنید:

  • برخی از خانم ها پس از درمان با ورم ها و قرمزی های پوست صورت خود مواجه می شوند که به سرعت از بین می روند. 
  • احساس سوزش در بخش هایی از پوست صورت نیز با استفاده از این دستگاه ها به وجود می آید. این علائم نیز در عرض چند ساعت از بین می روند. 

این عوارض بدون نیاز به هیچ درمانی به سرعت محو می شوند و آثاری بر روی پوست صورت شما بر جای نمی گذارند. پس از این روش درمانی پوستی صاف و زیبا خواهید داشت و از سفتی عضلات صورت خود لذت می برید. 

هزینه و قیمت هایفو تراپی در اهواز

لیفت غیر تهاجمی با دستگاه های مختلفی انجام می شود که استفاده از آن ها هزینه های مختلفی برای مشتریان به همراه می آورد. هر یک از این خدمات در کلینیک های مختلف هزینه های متغیری دارند و نمی توان نرخ ثابتی برای آن ها تعیین کرد. خدمات لیفت در اهواز با تخصصی ترین روش ها و با استفاده از برترین تکنولوژی های موجود در این عرصه ارائه می شوند و به همین خاطر مورد توجه قرار گرفته است. بهتر است در خصوص فرایند هایفوتراپی به قیمت های ارزان برخی مراکز اکتفا کنید و باید به دنبال کیفیت و تخصص انجام کار بگردید. 

بهترین روش لیفتینگ صورت

مراقبت های پس از هایفو تراپی

لیفت بدون جراحی آرزوی بسیاری از خانم ها بوده که به حقیقت تبدیل شده است. پس از اجرای این فرایند هیچ محدودیتی برای شما به وجود نمی آید. ممکن است بلافاصله پس از اجرای این فرایند احساس گرما و حساسیت داشته باشید. اما این احساس با شما همراه نخواهد بود و طی چند ساعت از بین می روند. میزان سوزش و التهاب پوست شما به قدری نیست که از درمانی برای رفع آن استفاده کنید. 

لیفت در اهواز به سادگی قابل انجام است. پس از اجرای این خدمات از قرار گرفتن در معرض آفتاب مستقیم خودداری کنید. همچنین بهتر است در معرض گرمای شدید قرار نداشته باشید. بهتر است در این فرایند تا 24 ساعت آرایش نکنید و این مواد را به پوست صورت خود آغشته نسازید. توصیه می شوید، پس از این فرایند میزان آب بیشتری مصرف کنید. به این ترتیب رطوبت بدن شما حفظ خواهد شد. در این راستا از خدمات لیزر مهر لیزر بیکینی و بدن است. 

کلینیک لیزر مهر اهواز اجرای این مراقبت ها را برای بهره بری بهتر از خدمات این مرکز ضروری می داند. لیزر مهر اهواز تجریبات فراوانی در این زمینه دارد و مشتریان را در خصوص استفاده بهتر از خدمات لیزری و درمانی پوستی راهنمایی خواهد کرد. خدمات لیزر موهای زائد صورت بانوان نیز در این مرکز با بهترین روش ها ارائه می شوند. 

جمع بندی

در این گزارش در خصوص یکی از جدیدترین روش های جلوگیری از شل شدن پوست صورت و گردن اطلاعاتی ارائه کردیم. هایفو تراپی یکی از بهترین فرایندهای درمانی است که در سال های اخیر باب شده است. این فرایند بدون نیاز به عمل های جراحی انجام می پذیرد و به همین خاطر نیز با محبوبیت قابل توجهی رو به رو شده است. 

 

سوالات متداول

دوام و ماندگاری هایفوتراپی، حداقل تا 6 ماه و تا 3 سال پس از درمان قابل مشاهده است.

کسانی که ایمپلنت فلزی دارند و عفونت و زخم، آکنه در ناحیه ای مثالا صورت دارند، نمی توانند هایفوگرافی انجام دهند. اما می توانند از درمان های جایگزین، زیر نظر پزشک متخصص انجام دهند.

عوارض هایفوتراپی بسیار ناچیز و خفیف و عوارض جدی ندارد.رایج ترین عارضه قرمزی، بعد از انجام هایفو است، که اثر موقتی دارد، و با کرم های آرامبخش به سادگی قابل درمان است.

خانهتماسرزرو