راه های از بین بردن موهای زائد – قسمت دوم

روش از بین بردن موهای زائد

بهترین راه از بین بردن موهای زائد


fh lh از زمان های قدیم تاکنون مردم در پی یافتن روش هایی برای از بین بردن موهای زائد خود بودند. این موها هم ظاهر بدن و صورت خانم ها و آقایان را نازیبا می کنند و هم از نظر بهداشتی معایبی دارند. به همین خاطر از بین بردن آن ها با روش های مختلف ضرورت دارد. در گذشته از روش های سنتی تری مانند بند انداختن مو زائد استفاده می کردند. اما روش های سنتی همیشه چاره ساز نیستند. از این رو روش های مدرن تری برای این خدمات مراقبتی پوستی ایجاد شدند.

لیزر موهای زائد

بسیاری از مردم امروز از الکترولیز موهای زائد یا دستگاه های لیزری برای حذف دائمی موهای بدن خود استفاده می کنند. این راهکار در سر تا سر دنیا مورد استقبال واقع شده است. در این روش از جریان الکتریکی برای از بین بردن فولیکول های موی زائد در همه نقاط بدن استفاده می کنند. همچنین استفاده از دستگاه های مدرن و تکنولوژی های جدید نیز اجرای این روش های رفع موهای زائد را ساده تر کرده است. برای اجرای این فرایند نور لیزر را به صورت مستقیم به فولیکول های سطح پوست می تابانند. به این ترتیب موهای زائد بدون هیچ درد و عارضه پوستی از بین می روند.

استفاده از این روش برای حذف موهای زائد بدن در چند جلسه انجام می شود. در این خصوص نوع و مدل دستگاه های مخصوص اجرای این خدمات نیز با هم تفاوت های آشکاری دارند. این روش های مدرن برای همه قسمت های بدن قابل استفاده خواهند بود.

مزایای لیزر كردن موهای زائد بدن

الکترولیز و لیزر موهای زائد دو روش متفاوت برای رفع دائمی موهای بدن و صورت به شمار می روند که هر یک از آن ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. به طور کلی خدمات لیزر موهای زائد در 3 تا 7 جلسه تکمیل می شوند. به این ترتیب در هزینه های شما به شدت صرفه جویی خواهد شد.
در کلینیک لیزر اهواز بهترین خدمات لیزر با استفاده از جدیدترین دستگاه ها به مشتریان ارائه می شود. به این ترتیب کیفیت حذف موهای زائد افزایش می یابد.

معایب لیزر كردن موهای زائد بدن

لیزر موهای زائد در کنار مزیت های مهمی که برای خانم ها و آقایان به همراه می آورد، گاها معایبی نیز به دنبال دارد. برخی از خانم ها پس از اجرای فرایند لیزر موهای زائد با سوزش های سطحی پوست خود رو به رو می شوند؛ اگرچه این سوزش ها در مدت زمان کوتاهی برطرف می شوند، اما برای استفاده از این خدمات باید به این موارد دقت داشته باشید.

الكترولیز كردن

اگرچه روش هایی مانند بند انداختن مو هزینه کمتری برای مشتریان دارند، با این حال در دنیای امروز بسیاری از افراد استفاده از روش های الکترولیزر را ترجیح می دهند. در خصوص استفاده از این روش های مدرن، باید به تفاوت های بین آن ها نیز دقت داشته باشید. در کلینیک های زیبایی امروزی از روش های لیزر و الکترولیزر موها برای رفع دائمی آن ها استفاده می شود. گاها مشتریان برای انتخاب این روش ها سردرگم می شوند.

انتخاب هر یک از این روش ها کاملا به سلیقه شخصی افراد بستگی دارد. ولی به طور کل استفاده از خدمات الکترولیزر نسبت به لیزر موهای زائد هزینه های بیشتری به همراه دارد.

مزایای الكترولیز برای از بین بردن موهای زائد

بند انداختن مو در گذشته یک روش ساده برای از بین بردن موقتی موها بود. اما این روزها این روش های سنتی که گاها عارضه هایی روی پوست خانم ها ایجاد می کردند، جای خود را به راهکارهای مدرن امروزی داده اند. کمتر خانمی را در دنیای امروز پیدا می کنید که همچنان از روش هایی مانند بند انداختن برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده کند. از طرفی روش های حذف موهای دائمی با استفاده از اشعه لیزر برای همه رنگ های پوست از روشن تا تیره قابل استفاده خواهند بود. به این ترتیب هیچ محدودیتی برای به کار بردن این راهکارها وجود ندارد.

در حین اجرای این فرایند درد خفیفی بر سطح پوست خود احساس می کنید؛ اما پس از پایان جلسه هیچ مشکل پوستی خاصی برای شما به وجود نمی آید. به این ترتیب افراد با خیال راحت از این روش ها استفاده می کنند و نگران عوارض پس از آن نخواهند بود. این فرایند در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود. خانم ها و آقایان امروزی با استفاده از این روش های حذف موهای زائد در زمان خود صرفه جویی می کنند.

معایب الكترولیز برای از بین بردن موهای زائد

در صورتی که پیش تر از خدمات رفع موی زائد مانند وکس، اپیلاسیون و… استفاده کرده باشید، استفاده از اشعه لیزر برای رفع دائمی موها تاثیر چندانی نخواهد داشت. گاها مشاهده شده که استفاده از الکترولیزر برای این دسته افراد نتیجه معکوس به همراه دارد. در فواصل بین جلسات الکترولیزر نباید هیچ استفاده ای از روش های حذف مو داشته باشید. به این ترتیب حتی در صورت بلند شدن موهای زائد قادر به حذف آن ها نخواهید بود. کسانی که در معرض تابش اشعه لیزر قرار می گیرند، تا چند روز نباید به صورت مستقیم زیر نور آفتاب بروند. پرتوهای خورشید تاثیرگذاری پرتوهای لیزر را برای رفع موهای زائد از بین می برند.

برداشتن موهای زائد با نخ

الکترولیز و روش های مدرن حذف موهای زائد در دنیای امروز بسیار متداول شده اند. با این حال هنوز هم برخی از مردم از روش های سنتی و وسایل ساده تر برای رفع این موها استفاده می کنند. استفاده از این روش ها تنها هزینه های مشتریان را کاهش می دهد. این روش ها تاثیری برای رفع همیشگی موهای زائد نخواهند داشت.

مزایای استفاده از نخ برای ازبین بردن موهای زائد

بند انداختن مو یک روش کاملا بهداشتی است. به همین خاطر هیچ عارضه پوستی برای مصرف کنندگان به وجود نمی آورد. در هر نوبت بند انداختن، آرایشگران از یک نخ جدید برای مشتری استفاده می کنند. این مسئله کیفیت اجرای این فرایند را افزایش می دهد.

معایب استفاده از نخ برای ازبین بردن موهای زائد

اگرچه لیزر موهای زائد و استفاده از خدمات الکترولیزر هم معایبی به دنبال دارد، اما ایرادات روش های سنتی برای حذف موهای زائد بیشتر هستند. در صورتی که از این روش های قدیمی استفاده کنید، پوست شما دچار التهابات شدید می شود. به علاوه بسیاری افراد در حین انجام این فرایند درد شدیدی را احساس می کنند.

جمع بندی

قبلا نیز در مورد راه های از بین بردن موهای زائد صحبت کرده بودیم اما باز در این مطلب در خصوص سایر روش های حذف موهای زائد اطلاعاتی را بررسی کردیم. در کلینیک لیزر اهواز از روش های مدرن حذف موهای زائد برای خانم ها و آقایان استفاده می شود. با در نظر گرفتن اطلاعات فوق روش های مدرن رفع موی زائد مزایای بیشتری دارند. به همین خاطر استفاده از خدمات کلینیک اهواز در این زمینه توصیه می شود. با ما همراه باشید تا روش ها دیگر رفع موهای زائد را با شما در میان بگذاریم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهتماسرزرو