راه های از بین بردن موهای زائد – قسمت سوم

رفع موهای زائد با مو چین

رفع موهای زائد با مو چین


با پیشرفت و رشد تکنولوژی همه ابعاد زندگی مردم امروز تحت تاثیر قرار گرفته است. یکی از مهمترین مسائلی که بشر همواره در پی حل آن بوده، رفع همیشگی موهای زائد است. در این راستا در سال های اخیر انواعکرم موبر، داروی موبر و… ارائه شدند. هر یک از این محصولات مراقبتی پوست در کوتاه مدت سبب حذف موهای زائد می شدند. اما در بلند مدت تاثیر چندانی در این زمینه نداشتند. به همین خاطر استفاده از خدمات لیزر موهای زائد در میان خانم ها و آقایان امروزی متداول شد. در این مطلب به مقایسه روش های قدیمی و مدرن حذف موهای زائد می پردازیم.

برداشتن مو زائد با مو چین

موچین ها یکی از ابزارهای ساده رفع موی زائد هستند. این ابزارها اغلب با جنس فلزی تولید شده و برای حذف موهای صورت به کار می روند. بیشترین کاربرد این لوازم برای اصلاح ابروها است. برای استفاده از آن ها باید کمی مهارت آرایشگری داشته باشید.

مزایای استفاده از موچین برای از بین بردن موهای زائد

در سال های اخیر استفاده از خدمات لیزر موهای زائد به سادگی جایگزین روش های قدیمی شده است. با این وجود استفاده از ابزارهایی مانند موچین همچنان متداول است. این روش با کنترل دقیقی بر روی صورت افراد انجام می شود. به این ترتیب فرم و حالت ابروها به سبک مورد نظر مشتریان قابل تغییر خواهد بود.

معایب استفاده از موچین برای از بین بردن موهای زائد

موچین ها محدودیت های بسیاری برای حذف موهای زائد صورت به وجود می آورند. استفاده از این ابزار برای رفع موهای زائد بسیار زمان بر است. به علاوه استفاده از این روش نیز برای رفع همیشگی موهای اضافی بدن چاره ساز نیست. این روش برای نواحی وسیع بدن قابل استفاده نخواهد بود و فقط در محدوده صورت به کار برده می شود.

كرمهای موبر

استفاده از کرم های موبر یکی از روش های حذف موهای زائد به شمار می رود. در بخش هایی از خدمات لیزری به جای ژیلت از کرم های موبر پیش از اجرای فرایند مورد نظر استفاده می کنند. اما استفاده دائمی از این کرم ها برای حذف موهای زائد نتایج موفقیت آمیزی به دنبال نخواهد داشت.

مزایای استفاده از كرم های موبر

کرم موبر در سریع ترین زمان ممکن موهای زائد بدن شما را از بین می برد. به این ترتیب برای استفاده از این کرم ها در راستای رفع موهای زائد بدن به زمان زیادی نیاز نخواهید داشت. به علاوه با استفاده از این روش همه موهای بدن حتی در بخش های دور از دسترس نیز قابل اصلاح خواهند بود. هزینه انجام حذف موهای زائد با این کرم ها به صرفه خواهد بود. برای استفاده از این روش حذف مو نیازی به حضور در آرایشگاه ها و مراکز زیبایی نخواهید داشت.

معایب استفاده از كرم های موبر برای از بین بردن موهای زائد

مرکز لیزر اهواز با در نظر گرفتن معایب استفاده از روش های قدیمی حذف موهای زائد، خدمات گسترده ای در راستای رفع موهای اضافی بدن ارائه می دهد. انواع داروی موبر نیز در گذشته برای حذف موهای زائد به کار برده می شدند. اما این روزها استفاده های کمتری دارند. در بازارهای امروزی برندهای متفاوتی از این داروها ارائه می شوند.

داروهای برطرف كننده موهای زائد

استفاده از کرم موبر یکی از روش های مناسب برای از بین بردن موهای زائد به شمار می رود. این داروها توسط سازمان اف دی ای تایید شده اند و به همین خاطر نیز قابل اطمینان خواهند بود. سلامت هر یک از این داروها استفاده از آن ها را برای انواع گروه های پوستی بی خطر می کند. داروی موبر در برخی موارد با تجویز پزشک مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای استفاده از داروهای رفع مو های زائد

در سال های اخیر استفاده از انواع روش های لیزر موهای زائد برای از بین بردن این موهای بدن متداول شده اند. این روش ها جایگزین روش هایی مانند استفاده از کرم های موبر و داروهای مخصوص حذف موهای زائد شده و به همین خاطر به میزان قابل توجهی مورد استفاده قرار می گیرند. مهمترین مزیت استفاده از این روش ها، سهولت در اجرای آن ها است.

معایب استفاده از داروهای رفع مو های زائد

برای استفاده از این روش های حذف موهای زائد، باید حتما از نسخه های پزشک استفاده کنید. به علاوه باید از برندهای استاندارد و معتبر این داروها برای رفع این اختلالات استفاده کنید. نتایج استفاده از این روش ها موقتی بوده و به همین خاطر نیز استفاده از آن ها با محدودیت هایی رو به رو است. برای افزایش تاثیرگذاری این روش ها باید دوزهای مربوط به این مواد دارویی را رعایت کنید. استفاده از این داروها گاها مضراتی برای بدن به همراه دارد. به همین خاطر مردم امروز از این روش ها کمتر استفاده می کنند.
در مرکز لیزر اهواز، خدمات لیزر جایگزین این روش های سنتی و قدیمی شده اند. هر یک از این خدمات با استقبال گسترده ای در میان خانم ها و آقایان رو به رو شده اند. این روش های مدرن و امروزی ایرادات روش های قدیمی را ندارند. به همین خاطر استفاده از آن ها بی خطر و امن خواهد بود. شما می توانید از راهکارهای رفع موهای زائد در این مجموعه به نحو احسن استفاده کنید. این مرکز معتبر از جدیدترین تکنولوژی ها برای ارائه این خدمات به مشتریان استفاده می کند.

جمع بندی

در این مطلب همانگونه که در دو مقابله قبل راه های از بین بردن موهای زائد – قسمت اول و  قسمت دوم در رابطه با انواع روش های حذف موهای دائمی به صورت موقت و دائمی اطلاعاتی را بررسی کردیم. هر یک از این روش ها با ایرادات و معایبی همراه هستند. به همین خاطر انواع تجهیزات لیزری وارد عرصه مراقبت پوستی شده و در این عرصه به کار برده می شوند. آشنایی با هر یک از این روش ها به شما کمک می کند که روش مناسب تری برای حذف کامل موهای زائد خود پیدا کنید. در این زمینه باید به معایب و مزایای استفاده از این روش ها توجه داشته باشید. این روش های مدرن با هزینه مناسبی در دسترس مشتریان قرار می گیرند و صرفه اقتصادی قابل توجهی به همراه می آورند. این راهکارها برای از بین بردن موهای زائد همه اجزای بدن به کار می روند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهتماسرزرو