دستگاه کندلا و کاربرد انواع آن

دستگاه کندلا برای لیزر

مزایا و معایب دستگاه لیزر کندلا


در سال های اخیر استفاده از دستگاه های لیزر کلینیکی برای حذف دائمی موهای زائد رایج شده است. از این رو انواع دستگاه های قدرتمند لیزری وارد بازارهای فروش می شوند. کندلا یکی از نام های آشنا در میان برندهای مشهور تولید کننده دستگاه لیزر مو به شمار می رود. دستگاه کندلا ویژگی ها و مزایای مهمی دارد که هر یک از آن ها فرایند لیزر موهای زائد را با کیفیت بیشتری همراه می کنند. این دستگاه در مدل های مختلفی از جمله کندلا جنتل لیز پرو، کندلا جنتل پرو و… ارائه می شود.

معرفی انواع دستگاه کندلا

کمپانی کندلا فعالیت های حرفه ای در زمینه ساخت و آماده سازی دستگاه های کلینیکی و طبی انجام می دهد. جدیدترین محصولات این کمپانی، دستگاه های لیزری حرفه ای هستند که در سه مدل پر طرفدار ارائه می شوند. این شرکت هر سری از محصولات صنعتی خود را با کیفیت بیشتری ارائه می دهد. سه مدل از برترین دستگاه های تولید شده در این کمپانی به شرح زیر هستند:

  1. دستگاه جنتل یاگ پرو کندلا
  2. دستگاه لیزر جنتل مکس پرو کندلا
  3. دستگاه کندلا الکس

هر یک از سه دستگاه نام برده شده از ویژگی ها و مشخصه های مهمی برخوردار هستند که استفاده از این سری محصولات را بهبود می بخشند. هر یک از این دستگاه ها با قیمت به خصوصی در بازارهای فروش این تجهیزات طبی و درمانی ارائه می شوند.

مشخصات انواع دستگاه کندلا

انواع دستگاه کندلا در مدل های مختلف با مشخصه های فنی به خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند که سبب افزایش میزان فروش آن ها در سر تا سر جهان شده است. برخی از این مشخصه ها را در زیر مشاهده می کنید:

  • استفاده از سیستم کولینگ در ساختار این تجهیزات از مهمترین مزایای آن ها به شمار می رود. با هر بار استفاده از سری این دستگاه، باد سردی به پوست بدن شما برخورد می کند که از درد ناشی از اجرای فرایند لیزر کم می کند.
  • قابلیت انتخاب در میان اسپات های این دستگاه نیز امکانات بیشتری در اختیار اپراتور قرار می دهد.
  • با استفاده از این سری محصولات بسیاری از مشکلات پوستی بدن نیز از بین می رود. از میان آن ها می توان به عروق عنکبوتی، عروق واریسی، انواع زائده های پوستی و… اشاره کرد که دستگاه لیزر نقش به سزایی در رفع آن ها ایفا می کند.
  • با استفاده از این تجهیزات همه تایپ های پوستی قادر به استفاده از خدمات لیزر خواهند بود. کندلا برای پوست های تیره یک دستگاه اختصاصی ارائه داده است.
  • استفاده از سیستم های سوئیچ انگشتی و سوئیچ پا در این دستگاه نیز از ویژگی های منحصر به فرد آن به شمار می رود.

دستگاه کندلا مدل جنتل مکس پرو

کندلا جنتل مکس پرو با قابلیت های منحصر به فردی شناخته می شود. از مهمترین ویژگی های آن می توان به قابلیت تنظیم طول موج پرتوی لیزر آن اشاره کرد که سبب بهبود کاربری این تجهیزات می شود. این دستگاه قابلیت های هر دو سری محصولات کندلا را در اختیار اپراتور قرار می دهد. با استفاده از آن طول موج های مختلف تعریف شده در همه دستگاه های لیزر کندلا را در دسترس خواهید داشت. به این ترتیب در هر بار استفاده از سری دستگاه، بخش های وسیع تری از بدن تحت تاثیر قرار می گیرد. این مسئله روند اجرای جلسات لیزر را تسریع می کند.

در ساختار کندلا جنتل مکس پرو از جدیدترین تکنولوژی های عرصه های صنعتی استفاده شده است. وجود صفحه نمایش های لمسی نیز قابلیت های جدیدی به این دستگاه ها می بخشد. تنظیم گزینه های مربوط به قابلیت های دستگاه های لیزری بر روی این صفحات نمایشگر میسر خواهد بود. این قابلیت در سایر ورژن های دستگاه های کندلا وجود ندارد.

دستگاه کندلا مدل جنتل لیزر پرو

دستگاه کندلا اهواز در مدل های مختلفی عرضه می شود. سری یاگ پرو این سیستم های لیزری نیز از شهرت قابل توجهی برخوردار بوده و در میان پر فروش ترین ها دسته بندی می شود. این دستگاه اغلب برای رنگ پوست های تیره مورد استفاده قرار می گیرد و تاثیرگذاری بیشتری برای این رنگ پوست ها به همراه دارد. با استفاده از آن پوست های برنزه شده نیز به سادگی لیزر می شوند.

جنتل لیزر پرو در اهواز نیز مورد استفاده قرار می گیرد و تاکنون رضایت بسیاری از مراجعین را به همراه داشته است. در این دستگاه ها مجموعه ای از فناوری های پیشرفته در ساخت و آماده سازی دستگاه های لیزری به کار برده شده اند که قابلیت های آن ها را افزایش می دهند. سرعت بالای اجرای فرایند لیزر با استفاده از این سیستم های پیشرفته نیز از مزایای مهم آن ها به شمار می رود. به علاوه با استفاده از جنتل یاگ پرو، ایمنی اپراتور و مراجعین نیز تامین خواهد شد. کاربرد این سری تجهیزات کندلا بیشتر برای رفع موهای زائد نواحی پا، شکم، کمر و صورت خواهد بود. استفاده از این دستگاه برای اهداف درمانی نیز میسر بوده و در این زمینه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند. هر یک از آن ها برای از بین بردن ضایعات پوستی ناشی از بیماری به کار می روند.

قیمت خدمات دستگاه کندلا در اهواز

هر یک از خدمات لیزری در این مرکز با هزینه های به خصوصی اجرا می شوند. کندلا جنتل لیز پرو در لیزر مهر اهواز با بهترین کیفیت و مناسب ترین هزینه ها در دسترس کاربران و مراجعین قرار می گیرد. مرکز لیزر اهواز برای جلب رضایت مشتریان خود هز هزینه های خدمات استفاده از دستگاه های لیزر موهای زائد را به حداقل رسانده است. حضور اپراتورهای حرفه ای در کنار دستگاه های پیشرفته و مدرن لیزر سبب افزایش کیفیت خدمات ارائه شده در این مراکز شده است.

از این رو این روزها بسیاری از مردم از خدمات این مرکز بهره می برند. در خصوص قیمت گذاری بر روی فرایند لیزر بخش های مختلف پوست، به مقاطع مربوط به اجرای لیزر توجه می شود. هر چه سطح مقطع پوست برای استفاده از خدمات لیزر بیشتر باشد، هزینه کار نیز به مراتب افزایش می یابد. به این ترتیب نمی توان هزینه ثابتی برای استفاده از این خدمات مشخص کرد.

جمع بندی

در این مطلب در رابطه با دستگاه لیزر حرفه ای جنتل مکس پرو در اهواز مطالبی را مورد بررسی قرار دادیم. هر یک از این دستگاه ها از سری قطعات پیشرفته ای برخوردار هستند که کیفیت کار را به طرز قابل توجهی افزایش می دهند. فرایند لیزر با استفاده از یک دستگاه حرفه ای بهتر انجام می شود و نتایج رضایت بخشی به دنبال دارد. انتخاب یک دستگاه درست و استاندارد به شما کمک می کند که در تعداد جلسات کمتری به نتیجه ایده آل خود برسید. در این زمینه مرکز لیزر اهواز بهترین خدمات را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهتماسرزرو