معرفی انواع دستگاه لیزر سایناشور ( آپوچی – الیت پلاس )

لیزر سایناشور بهتر است یا کندلا

دستگاه لیزر سایناشور خوبه؟


با پیشرفت و گسترش تکنولوژی در دنیای امروز، انواع دستگاه های لیزری برای از بین بردن موهای زائد و لیزر آقایان و بانوان در طولانی مدت ارائه شده اند. مردم امروز به زیبایی پوست و بدن خود اهمیت می دهند و به همین خاطر از انواع روش های دائمی از بین بردن موهای بدن استفاده می کنند. برای استفاده از این روش ها دستگاه های لیزر پیشرفته ای به کار می روند. سایناشور اپوچی نامی آشنا در عرصه ساخت دستگاه های لیزر موی زائد به شمار می رود. این دستگاه با مزایای قابل توجهی معرفی می شود که برخی از آن ها را در این مطلب بررسی می کنیم.

معرفی انواع دستگاه سایناشور

دستگاه سایناشور یکی از تجهیزات معتبر عرصه های پزشکی و زیبایی است که طیف گسترده ای در عرصه های طبی و درمانی دارد. به همین خاطر در این حوزه با توجه بالایی رو به رو شده است. سایناشور در میان برترین برندهای ارائه دهنده دستگاه های لیزری مانند فوتون، آلما و… قرار می گیرد. دستگاه های لیزر این کمپانی تنوع وسیعی دارند و هر یک برای برخی کاربردهای عرصه های زیبایی به کار می روند.
یکی از این دستگاه ها برای حذف موها و ضایعات عروقی به کار برده می شوند. نوع دیگر آن ها به عنوان دستگاه لیزر الکساندرایت معرفی می شود که ضایعات اپیدورال بدن را حذف می کند. این دستگاه های لیزی با قدرت بسیار بالایی در بازارهای فروش ارائه می شوند. دسته بعدی دستگاه های لیزر الیت هستند که در ادامه به صورت مفصل به بررسی آن ها می پردازیم.

لیزر موهای زائد صورت با دستگاه سایناشور - کلینیک لیزر مهر اهواز

سایناشور دستگاهی آمریکایی برای لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر سایناشور مدل الیت پلاس

سایناشور الیت پلاس یک مدل پرطرفدار از دستگاه های این کمپانی معتبر است که با ویژگی های منحصر به فردی ارائه می شود. این دستگاه ها برای از بین بردن طیف وسیعی از انواع ضایعات و موهای زائد به کار می روند. در ساختار آن ها از دو فناوری مختلف استفاده شده که کاربری آن ها را به حد مطلوب می رساند.

در سال های اخیر مدل پلاس دستگاه الیت نیز ارائه شده که کم و کاستی های مدل اولیه در آن برطرف شده است. این دستگاه بدون تماس با طول موج دوگانه به صورت چند منظوره مورد استفاده قرار می گیرد. اپراتورهای سایناشور الیت پلاس بر اساس نوع پوست افراد از طول موج های مختلف این دستگاه استفاده می کنند. شما می توانید موهای ظریف همه قسمت های بدن را با استفاده از این دستگاه به سادگی از بین ببرید. تمیزی و بهداشت پوست در استفاده از این دستگاه های لیزری از مهمترین مزایای آن ها به شمار می رود.

در روند استفاده از این دستگاه از هیچ ماده شیمیایی بر سطح پوست استفاده نمی شود و این مسئله پوست را تمیز نگه می دارد. ویژگی های جذب ملانین بالای پوست در اثر استفاده از این دستگاه نیز مورد توجه مصرف کنندگان قرار دارد.

دستگاه سایناشور مدل اپوجی

دستگاه سایناشور قابلیت های فراوانی برای از بین بردن موهای زائد و لیزر صورت خانم ها و آقایان دارد. شما با استفاده از آن می توانید، موهای کرکی بخش های مختلف بدن را نیز از بین ببرید. به این ترتیب این دستگاه ها در عرصه های صنعتی لیزر موهای زائد با استقبال قابل توجهی رو به رو شده اند. این دستگاه برای تایپ های پوستی از روشن گرفته تا رنگ های گندمی قابل استفاده خواهد بود. شما می توانید نتایج رضایت بخش لیزر موهای زائد خود را با دستگاه اپوجی در همان جلسات اولیه مشاهده کنید.
سایناشور اپوچی از ایجاد خشکی پوست به شدت پیشگیری می کند و از این نظر یک دستگاه قابل اطمینان به شمار می رود. برای استفاده از آن به ژل های تماسی نیازی نخواهید داشت و مانند دستگاه الیت پلاس پوست افراد را تمیز نگه می دارد. در اثر استفاده از طول موج های مختلف این دستگاه های لیزری، نواحی مورد نظر به تدریج بی حس می شوند و درد ناشی از لیزر را احساس نخواهند کرد. در حین استفاده از دستگاه به ناحیه مورد نظر هوای سردی برخورد می کند که بروز درد را به حداقل می رساند. این دستگاه با استانداردهای طلایی آمریکایی ارائه می شود. دستگاه لیزر سایناشور اهواز در این کلینیک معتبر توسط اپراتورهای حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مشخصات انواع دستگاه سایناشور

سایناشور الیت پلاس اهواز با مشخصات و مزایای مهمی شناخته می شود. برخی از مزایا و مشخصه های فنی این دستگاه را در زیر مشاهده می کنید:

  • اولین و مهمترین مشخصه این دستگاه ها درد بسیار کمی است که در حین اجرای فرایند لیزر برای کاربران به وجود می آورد. این درد در مقایسه با سایر دستگاه های لیزری بسیار کمتر است.
  • سیستم خنک کننده نصب شده در این دستگاه نیز از بروز هر گونه التهاب به شدت پیشگیری می کند.
  • پرتوهای لیزری این دستگاه مستقیما به فولیکول های موهای زائد برخورد می کنند و آن ها را از بین می برند. این خاصیت در خصوص از بین بردن موهای همه قسمت های بدن اعمال می شود.
  • مدت زمان استفاده از این دستگاه بسیار کوتاه است. به عبارت بهتر هر یک از کاربران در طول چند جلسه کوتاه به نتیجه ایده آل خود دست پیدا می کنند. البته این مسئله در خصوص افراد مختلف متفاوت است.
  • تکنولوژی ها و قطعات به کار رفته در این دستگاه تحت لیسانس کشور آلمان هستند و به همین خاطر کیفیت آن ها تضمین شده است.
  • برای استفاده از قابلیت های لیزری این دستگاه به مواد اضافه ای نیاز نخواهید داشت.
دستگاه سایناشور برای لیزر موهای زائد صورت در کلینیک لیزر مهر

دستگاه لیزر سایناشوربرای از بین بردن موهای زائد بدن بانوان

قیمت خدمات دستگاه سایناشور در اهواز

خدمات لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه سایناشور با قیمت های مختلفی ارائه می شوند. قیمت گذاری برای استفاده از هر یک از این خدمات بر اساس نوع پوست و تعداد جلسات محاسبه می شود. در این خصوص بخش های مختلف بدن که قصد استفاده از لیزر بر روی آن ها را دارید نیز مورد توجه قرار می گیرند. به طور مثال هزینه لیزر زیر بغل کمتر و به صرفه تر از لیزر دو پای افراد است. در کلینیک اهواز هزینه اجرای لیزر برای کل بدن با تخفیفاتی همراه است که قیمت این فرایند را برای مشتریان کاهش می دهد.

جمع بندی

در این مطلب در خصوص یکی از برترین دستگاه های لیزر موهای زائد در کلینیک لیزر مهر اهواز اطلاعاتی را بررسی کردیم. آشنایی با ویژگی های هر یک از این دستگاه های لیزری به شما کمک می کند از بهترین تکنولوژی های روز دنیا برای اجرای این فرایند استفاده کنید. شما می توانید دستگاه لیزر سایناشور اپوچی اهواز را برای از بین بردن دائمی موهای زائد و اضافی بخش های مختلف بدن به کار ببرید. این دستگاه بیشترین قابلیت ها را در دسترس کاربران قرار می دهد. قیمت و هزینه های لیزر با استفاده از این دستگاه ها در مرکز لیزر اهواز بسیار به صرفه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهتماسرزرو