نکات شیو کردن قبل از لیزر + بهترین زمان

شیو کردن بین جلسات لیزر

اندازه مو برای شیو کردن قبل از لیزر


شیو قبل از لیزر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای این که از فرایند لیزر بهترین استفاده را داشته باشید، بهتر است زمان مناسبی را برای انجام شیو پیش از لیزر در نظر بگیرید. این روزها استفاده از خدمات لیزر در میان خانم ها و آقایان بسیار بیشتر از همیشه شده است. به همین خاطر نیز رعایت نکات و قوانین مربوط به این حیطه حائز اهمیت است. از این فرایند برای بخش های مختلف بدن استفاده می کنند.

چرا باید قبل از لیزر موهای خود را شیو کنیم؟

شیو کردن قبل از لیزر یکی از ضروری ترین نکات است. دلیل انجام این کار، رسیدن اشعات لیزر به ریشه و فولیکول های تارهای موهای زائد می باشد. در صورتی که موها شیو نشوند، بی شک بخش مهمی از انرژی اشعات لیزر صرف تارهای مو می شود. به این ترتیب از تاثیرگذاری اشعه لیزر بر موهای پا جلوگیری خواهد شد. این مسئله اهمیت شیو کردن را پیش از انجام لیزر مشخص می کند.

این فرایند باید در زمان مقرر انجام شود. در غیر این صورت از فرایند لیزر نتیجه مطلوبی به دست نمی آورید. در صورتی که فاصله زمانی شیو کردن به لیزر خیلی نزدیک باشد، به گونه ای که تارهای موی بدن رشد نکنند، تابش لیزر با دستگاه سبب از بین رفتن فولیکول ها نمی شود. در صورتی که این فاصله زمانی خیلی زیاد باشد، بخش مهمی از اشعه به موها می رسد و از انرژی آن کاسته می شود. به این ترتیب باید به زمان شیو قبل از لیزر توجه داشته باشید.

بهترین زمان شیو قبل از لیزر

شیو بدن باید در زمان به خصوصی انجام شود. در غیر این صورت بازدهی لیزر شما به حد مطلوب نمی رسد. برای شیو کردن باید 24 ساعت قبل از شروع جلسات درمانی اقدام کنید. به این ترتیب رشد تارهای موی شما به حد ایده آل می رسد و برای فرایند لیزر به خوبی آماده می شوید.

شیو زیر بغل نیز شامل همین مراحل می شود و برای اجرای آن باید به فرایند شیو پیش از این عملیات دقت داشته باشید. در خصوص شیو بیکینی، دست و پا و سایر اجزای بدن نیز به همین فاصله زمانی توجه می شود.

پس از اجرای این فرایند نیز باید از دستورالعمل های مراقبتی خاصی پیروی کنید. پس از انجام فرایند لیزر شما می توانید به انجام کارهای روزانه خود بپردازید. اما ممکن است با برخی التهابات در بخش هایی از نواحی اجرای لیزر رو به رو شوید.

همچنین بخوانید: نکات لازم قبل از جلسه لیزر

اندازه موها در زمان لیزر

یکی دیگر از مهمترین نکاتی که در خصوص شیو پیش از لیزر مورد توجه قرار می گیرد، اندازه مو قبل از لیزر است. در خصوص تنظیم اندازه مو قبل از لیزر، باید به قدرت نفوذ دستگاه های لیزری دقت داشته باشید.

قدرت نفوذ پیشرفته ترین دستگاه های لیزری نیز تا حدود 1 سانتی متر است. میزان نفوذ این دستگاه ها هرگز بیشتر از این مقدار نخواهد بود. چرا که در این صورت به اندام های داخلی بدن آسیب وارد می شود.

موقع شیو کردن باید به نحوه استفاده از ژیلت و تیغ نیز توجه داشته باشید. ژیلت را به گونه ای بر روی سطح پوست خود بکشید که پوست را زخم نکند. بعد از شیو کردن ممکن است سطح پوست شما احساس خشکی کند. برای جلوگیری از بروز این قبیل مشکلات باید حتما پس از شیو موهای زائد خود از کرم ها و ژل های مرطوب کننده استفاده کنید. به این ترتیب پس از لیزر پوست بدن شما خیلی تاول نمی زند.

شیو کردن و تیغ زدن یا استفاده از موبر

شیو قبل از لیزر با استفاده از تیغ و یا ژیلت به سادگی انجام می شود. اما استفاده از این وسایل برای از بین بردن موهای زائد در بخش هایی مانند دست و پا در بدن کارایی خواهد داشت. در صورتی که شما می خواهید ناحیه تناسلی بدن خود را لیزر کنید، به سادگی نمی توانید از ژیلت در این بخش استفاده داشته باشید.

در این زمینه از کرم های موبر بیشتر استفاده می کنند. این کرم ها همه موهای ریز و درشت بدن شما را از بین می برند. در صورتی که در بدن شما موریزه باقی بماند، شیو کردن پیش از لیزر به خوبی انجام نمی شود.

شیو کردن با ماشین

شیو صورت با استفاده از وسایل مختلفی انجام می شود. در برخی از کلینیک ها توصیه می شود، شیو صورت را حتما با ژیلت انجام دهید. تارهای موی پوست صورت اغلب خیلی نازک تر از سایر بخش های بدن هستند. به همین خاطر باید حتما از تیغ یا ژیلت برای افزایش ضخامت تارهای مو استفاده کنید. برخی از آقایان از ماشین برای شیو کردن پوست صورت خود استفاده می کنند. استفاده از ماشین کمتر برای شیو قبل از لیزر توصیه می شود.

این روش برای شیو ناحیه تناسلی توصیه نمی گردد! برای شیو کردن این بخش از بدن باید حتما از کرم های موبر استفاده کنید تا همه بخش های دور از دسترس ناحیه تناسلی نیز پوشش داده شوند.

مرکز لیزر اهواز فرایند لیزر موهای زائد را با کیفیت و دقت عمل بسیار بالایی انجام می دهد. با استفاده از خدمات این مرکز می توانید، در مدت زمان بسیار کوتاهی همه موهای زائد خود را از بین ببرید. این مرکز با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه ها فرایند لیزر موهای زائد را برای مخاطبین انجام می دهد. پس از اجرای این فرایند کمترین میزان آسیب در پوست بدن شما به وجود می آید و هیچ عوارضی را مشاهده نخواهید کرد.

شیو کردن پس از لیزر مو

شیو کردن قبل از لیزر یکی از مهمترین قوانینی است که برای استفاده از این خدمات مورد توجه قرار می گیرد. این فرایند پس از اجرای لیزر نیز انجام می گیرد. اما برای شیو پس از لیزر نیز باید به زمان بندی مربوط به انجام این فرایند توجه داشته باشید.

بهتر است تا چند روز پس از انجام فرایند لیزر پوست بدن خود را شیو نکنید. در این زمان ممکن است پوست شما ملتهب شود یا موهای زائد در حال ریزش باشند. روز چهارم پس از انجام لیزر بهترین زمان برای شیو کردن موهای زائد شما است.

جمع بندی

در این مطلب در رابطه با شیو قبل از لیزر و نکات مربوط به آن اطلاعاتی را بررسی کردیم. همچنین نکات مربوط به شیو موهای زائد پس از لیزر نیز ارائه شد. به این ترتیب با دستورالعمل های قبل و بعد از انجام لیزر بیشتر آشنا شدید.

لیزر موهای زائد بسیاری از مشکلات شما را از بین می برد! با انجام این فرایند، از پوست زیبا و بدون موی خود بیشتر لذت می برید. اما لازم است که برای افزایش بازدهی شیو موهای زائد به نکات مربوط به این فرایند نیز توجه داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهتماسرزرو