بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد و انواع آن ها

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد


از بهترین و پرطرفدارترین روش رفع موهای زائد بدن استفاده از انواع دستگاه لیزر می باشد. این شیوه با از بین بردن فولیکول های موجود در ریشه مو اقدام به حذف موها می نماید. لیزر موهای زائد بدن روشی غیر تهاجمی است که آسیب پوستی از جمله خارش، قرمزی و یا جوش ایجاد نمی کند. به زبان ساده در این روش فولیکول موها توسط اشعه لیزر گرم می شوند که این گرما موجب از بین رفتن ریشه موها می گردد.

برای لیزر موهای زائد بدن باید از چرخه رشد مو اطلاعات کافی داشته باشید تا در دوره های مختلف و تعداد جلسات مناسبی بتوانید این کار را انجام دهید. البته برای انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای بدن نیز باید در مورد انواع مختلف این دستگاه ها اطلاعات مفیدی داشته باشید. در این مقاله به معرفی بهترین دستگاه لیزر مو زائد میپردازیم، با ما همراه باشید.

 نکات مهم در خصوص لیزر موهای زائد بدن

  • برای استفاده از این روش هر چقدر موهای فرد ضخیم تر بوده و رنگ تیره ای داشته باشد، نتیجه بهتری به دست می آید.
  • برای لیزر موهای زائد بدن لازم است از شش هفته قبل از مراجعه، از برنزه کردن پوست و یا گرفتن حمام آفتاب پرهیز کنید؛ زیرا در غیر این صورت احتمال سوختگی و یا بروز تاول وجود دارد.
  • لازم است قبل از استفاده از انواع دستگاه لیزر موهای زائد بدن، موضع مورد نظر را اصلاح کنید ولی نباید از روش هایی مثل اپیلاسیون، بند انداختن، الکترولیز و یا بلیچ کردن برای این منظور استفاده کنید. حتی توصیه می شود از این روش های اصلاح در شش هفته قبل از لیزر نیز استفاده نکنید.
  • قبل از استفاده از بهترین دستگاه های لیزر مو زائد، بدنتان را شستشو دهید تا هیچ لایه ای بر روی پوست نماند. قبل از شروع لیزر نیز از خشکی بدنتان مطمئن شوید.
  • دوری از فعالیت های استرس زا به مدت 24 ساعت قبل از انجام لیزر و عدم مصرف موادی که دارای کافئین هستند، می تواند رضایت بیشتری از نتیجه کار را به دنبال داشته باشد.
دستگاه لیزر بدن و صورت

بهترین دستگاه لیزر بدن

فواید لیزر موهای زائد بدن

لیزر موهای بدن باعث می گردد موهای زائد تمامی نقاط بدن از بین برود. لیزر موهای زائد نسبت به سایر روش های دیگر برای از بین بردن موهای بدن دارای سرعت بیشتری می باشد. البته توجه داشته باشید زمان لیزر موهای بدن بستگی به وسعت بخش مورد نظر هم دارد. به عنوان مثال لیزر موهای پا زمان بیشتری نسبت به لیزر زیر بغل نیاز دارد.

یکی دیگر از فواید لیزر موهای زائد کل بدن ماندگاری بسیار بالا آن نسبت به روش های دیگر می باشد. لیزر موهای زائد دارای دقت بسیاری بالایی می باشد و اگر شما در یک کلینیک معتبر همراه با تکنسین با تجربه از این روش استفاده نمایید، حتما نتیجه ی خوبی را دریافت می نمایید.

کلینیک لیزر مهر یکی از محبوب ترین کلینیک های لیزر موهای زائد است، که دارای مجرب ترین نیرو ها می باشد. شما می توانید برای رزرو نوبت با کارشناس ما تماس بگیرید یا به سایت لیزر مهر مراجعه نمایید.

انواع دستگاه لیزر موهای زائد بدن

بیشتر متخصصین پوست معتقد هستند برای استفاده از انواع دستگاه لیزر زمانی بهترین نتیجه حاصل می شود که بیمار پوست روشنی داشته باشد و در عین حال رنگ موهای زائدش تیره باشد. دستگاه های لیزر موجود در بازار نیز انواع مختلفی دارند که اطلاع از نحوه کار هر کدام و اینکه هر یک برای چه نوع پوستی بهتر است دغدغه بیشتر مراجعین به مراکز لیزر درمانی است.

در ادامه سعی می کنیم در مورد برخی از بهترین دستگاه های لیزر موهای بدن اطلاعات مفیدی ارائه دهیم.

  • دستگاه لیزر الکساندرایت

    استفاده از این دستگاه برای افرادی که پوست روشن با موهای تیره دارند پیشنهاد می شود. البته دقت کنید در صورتی که رنگ پوست شما سفید نباشد این دستگاه نمی تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

    این دستگاه ساخت کشور امریکا است که در بسیاری از مراکز با نام کندلاجنتل پرو استفاده می گردد. کارایی و کیفیت این دستگاه به اندازه ای است که هنوز هم توانسته جایگاه خود را حفظ نماید. از مزایای بارز این دستگاه می توان به قطر تابش، سیستم خنک کننده و سابقه درخشان آن اشاره نمود.

  • دستگاه ND-YAG

    دستگاه ان دی-یاگ در مواردی که بیمار پوست تیره ای داشته باشد، استفاده می شود. قدمت استفاده از این دستگاه به حدود 30 سال می رسد که در آن از لیزر دکا استفاده شده است. انعطاف پذیری این دستگاه بیشتر است که ممکن است به دلیل کاربرد لیزر ان دی یاگی و الکساندر به طور هم زمان باشد.

  • دستگاه دیود

    دستگاه لیزر دیود نسبت به دستگاه الکساندرایت اثربخشی بهتری دارد و در حالت کلی نیاز به جلسات کوتاه تری برای لیزر موهای زائد با آن احساس می شود. بیمار حین لیزر با این دستگاه درد کمتری را احساس خواهد کرد.

  • دستگاه ICE PLATINA PLUS و ICE PLATINUM

    این دو دستگاه هر یک می توانند بهترین دستگاه لیزر 2023 به شمار آیند زیرا جزو جدیدترین دستگاه های لیزر در جهان هستند. این دستگاه ها از تکنولوژی بالایی برخوردار بوده و می توانند کیفیت مطلوبی را ارائه دهند. اصلی ترین ویژگی این دستگاه ها که باعث برتری آنها شده است برخورداری از خصوصیات سه دستگاه قبلی یعنی ND-YAG، الکساندرایت و دایود می باشد. به عبارت دیگر این دستگاه ها طول موج این سه دستگاه را یک جا دارد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر مو زائد

  • دستگاه دایود لیزر الکس آلما سوپرانو

    این دستگاه جدیدا وارد بازار شده است ولی در این مدت کوتاه توانسته در بین برندهای دیگر محبوبیت خوبی کسب نماید. در این دستگاه از پکیج چند منظوره سوپرانو برای لیزر بدن استفاده می شود که با توجه به شیوه جدید آن، تاثیر مناسب و بدون دردی در این خصوص دارد. از دیگر ویژگی های مختص این دستگاه می توان به تاثیر آن بر روی انواع پوست ها اشاره نمود.

    استفاده از چند لیزر روشی جدید است که به پزشکان کمک می کند تا با پوشش نواحی زیاد به نابودی انواع مختلف موها اقدام نمایند. رفع موهای زائدی که رنگ روشنی داشته و تارهای نازکی دارند به شیوه ای بدون درد و سریع، می تواند شما را شگفت زده نماید.

  • دستگاه ایلایت

    مزایای دستگاه E-light از تلفیق دو لیزر RF و IPL به دست می آید که تاثیر آن با توجه به میزان جذب گزینشی نور از طریق پوست می باشد. برای این دستگاه یک سیستم خنک کننده در نظر گرفته شده است تا از شدت ناراحتی و درد بیمار کاسته شود. این روش می تواند برای رفع موهای نازک و نرم مقاوم مفید باشد.

  • دستگاه لیزر IPL

    این روش درمانی را در حقیقت نباید به عنوان لیزر درمانی تلقی کرد زیرا در واقع فلش لامپ های زنون می باشد که با استفاده از نوری با چند طول موج می تواند موجب اثرات مختلفی بر روی پوست شود. این دستگاه می تواند برای افرادی که پوست روشن با موهای تیره ای دارند موثر باشد.

  • دستگاه روبی 

    اولین نسل دستگاه هایی که به منظور لیزر موهای زائد بدن به کار می رفت، دستگاه روبی بود. طول موج در نظر گرفته شده برای این دستگاه کوتاه بوده و می تواند ملانین ریشه مو را تضعیف و آن را از بین ببرد. جذب نور لیزر توسط ملانین در این دستگاه بیشترین مقدار را دارد و به همین دلیل برای بیمارانی که پوست تیره دارند توصیه نمی شود؛ زیرا به دلیل جذب بالای نور لیزر، احتمال آسیب رسیدن به رنگدانه های پوست و تغییر آنها وجود دارد.

  • دستگاه لیزر سوپرنوا

    یکی جدیدترین و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در بین انواع دیگر، دستگاه سوپرنوا می باشد. امروزه استفاده از این دستگاه در کلینیک های زیبایی دنیا رایج شده است که به آن سوپرنوا آیس نیز گفته می شود. در این دستگاه با ترکیب چند طول موج و استفاده از تکنولوژی مختلف، سعی شده است با روشی نوین به لیزر بدن بدون سوزش و درد و البته مناسب انواع پوست ها دست یافت.

سخن پایانی

با معرفی انواع دستگاه های لیزر بدن، هر یک از دستگاه های موجود برای تناژ پوستی و ویژگی‌های مربوط به موها استفاده می گردد. علاقمندان برای داشتن بدنی فاقد مو، بدون دیدن آسیبی به پوست، باید این کار را به متخصص این کار بسپارند. کلینیک لیرز مهر در اهواز ارائه دهنده بهترین خدمات لیزر برای علاقمندات است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهتماسرزرو