لیزر موهای کرکی صورت و بدن + بایدها و نبایدها

لیزر موهای کرکی | لیزر مو های پرزی

از بین بردن موهای کرکی


موهای زائد بدن خانم ها در برخی نقاط به صورت کرکی و نازک رشد کرده اند. از این رو استفاده از دستگاه های ساده لیزر مو برای این مدل موهای زائد توصیه نمی شود. در کشور ما موهای زائد اغلب خانم ها و آقایان تیره و ضخیم است. با این وجود مدل های کرکی موی زائد نیز در برخی افراد مشاهده می شود. برای لیزر موهای کرکی راهکارها و روش های اصولی وجود دارند که باید مورد توجه اپراتور مورد نظر واقع شوند.

برخلاف تصور عموم مردم کسانی که موهای کرکی دارند هم قادر به رفع موهای زائد خود با استفاده از فناوری لیزر خواهند بود. با این وجود لیزر مو های پرزی مراحل و طول درمان متفاوتی با موهای تیره و ضخیم دارد. در این زمینه وضعیت جسمی مراجعه کننده و عدم بارداری او بررسی می شود.

دوره زمانی مورد نیاز برای رفع موهای پرزی، بهترین نوع لیزر مورد استفاده برای این موها و… از مجموعه نکات مهم لیزر موهای پرزی به شمار می روند. در این بخش با کلینیک لیزر مهر همراه باشید تا با روش های لیزر مو پرزی یا کرکی بیشتر آشنا شوید.

لیزر مو کرکی
لیزرموهای کرکی لیزر مو اهواز

انواع ناحیه لیزر مو های کرکی

دستگاه های لیزر بسیاری برای از بین بردن موهای کرکی ابداع شده اند. به همین خاطر این روزها لیزر موهای کرکی نیز مانند موهای ضخیم و تیره رنگ میسر خواهد بود. این موها در بخش های مختلفی از بدن ما رشد می کنند. در خصوص لیزر موهای کرکی در هر یک از نقاط مورد نظر، تبحر و مهارت های اپراتور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

در صورتی که در طول این فرایند اپراتور تجربه و مهارت لازم را نداشته باشد، آسیب هایی در قسمت های مختلف بدن و صورت در محل رویش موهای کرکی به وجود می آید.
برای از بین بردن موهای کرکی باید به محل رویش آن ها دقت داشته باشید. برخی از این موارد را در ادامه مشاهده می کنید:

لیزر موهای کرکی صورت

لیزر صورت برای بسیاری از خانم ها اهمیت دارد و زحمت اصلاح های دوره ای صورت آن ها را کم می کند. لیزر موهای کرکی در ناحیه صورت باید با دقت بیشتری انجام شود. چرا که صورت افراد اغلب در معرض دید قرار دارد و هر گونه آسیب در این بخش زیبایی خانم ها و آقایان را تحت تاثیر قرار می دهد.

لیزر مو کرکی بدن 

لیزر مو کرکی بدن در نواحی شکم، سینه و قسمت پشت در بخش های کتف و کمر و… برای صاف و یکدست شدن پوست بدن به ویژه برای خانم ها اهمیت دارد. بسیاری از آقایان ورزشکار نیز لیزر موهای زائد بدن را یک روش ایده آل برای یکدست و شفاف شدن سطح پوست می دانند. اما برای رفع و لیزر موهای زائد آقایان باید تعداد جلسات بیشتری به مرکز لیزر مو مهر مراجعه کنید. اگرچه دستگاه های لیزر امروزی قدرت از بین بردن این موها را دارند؛ با این وجود برای رفع کامل موهای پرزی باید مدت بیشتری صبر کنید.

لیزر مو زائد کرکی
لیزر موهای کرکی- لیزر مو کلینیک اهواز

لیزر مو کرکی دست و پا

لیزر مو کرکی پا و دست و لیزر مو های پرزی در بخش های مختلف بدن با در نظر گرفتن شرایط و ویژگی های این موها انجام می شود. در این خصوص نکات زیر مورد توجه قرار دارند:
رنگ موهای کرکی باید حتما تیره باشد تا توسط دستگاه شناسایی شده و از بین بروند. در صورت روشن بودن رنگ این موها، از بین بردن آن ها تقریبا غیر ممکن خواهد بود.

رنگ پوست افراد نیز برای رفع موهای زائد کرکی بررسی می شود. تاثیر این روش رفع و از بین بردن موی کرکی بر روی پوست های روشن بسیار بیشتر است. در این خصوص ضخامت موهای کرکی نیز ارزیابی می شود. موی شما نباید خیلی نازک باشد.

آیا لیزر، موهای کرکی را ضخیم می کند؟

لیزر مو کرکی موهای زائد در برخی موارد تاثیر معکوس بر جای می گذارد. در صورتی که در فرایند از بین بردن موهای کرکی اپراتور مورد نظر تبحر کافی نداشته باشد، این فرایند ناموفق خواهد بود و موهای کرکی ضخیم تر خواهند شد.

از این رو باید برای لیزر موهای نازک به دنبال یک مرکز معتبر بگردید. در فرایند حذف موهای کرکی با دستگاه لیزر شدت انرژی و فرکانس های وارده و تعداد پالس هایی که به موهای کرکی می رسد، تاثیرگذاری این روش را تحت تاثیر قرار می دهند. موفقیت در از بین بردن موهای کرکی بدن با استفاده از دستگاه های لیزری به نوع دستگاه انتخابی نیز بستگی دارد.

 بله، ولی همیشه لیزر باعث ضخیم شدن موهای بدنتان نمی شود. ضخیم شدن موهای کرکی بعد از لیزر، به رنگ پوست و مو فرد، تعادل هورمونی بدن او، دستگاه لیزری که از آن استفاده می‌کند و طول دوره درمان بستگی دارد. همچنین اگر توسط اپراتوری که تبحر و تخصص کافی ندارد انجام شود و همچنین دستورات لازم به شما انجام داده نشود. در این صورت موهای کرکی شما ضخیم خواهد شد. 

خیر،موهای نازک و روشن توان جذب اشعه را ندارند. و با لیزر از بین نمی روند تنها موهای کرکی مشکی یا قهوه ای با لیزر کم می شود و کامل از بین نمی رود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهتماسرزرو