راهنمای انتخاب دستگاه مناسب برای لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2022

اسم انواع دستگاه های لیزر با ژل


آیا بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد بدن را می شناسید؟ بسیاری از دستگاه های لیزر موهای زائد بدن مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این مقاله اطلاعاتی در مورد جدیدترین و بهترین انواع دستگاه لیزر موهای زائد بدن ارائه شده است.
امروزه بسیاری از مردم در سرتاسر دنیا به دنبال بهترین راه ها برای از بین بردن موهای زائد بدن خود هستند. هر فردی برای از بین بردن موهای زائد بدن خود از روش های مختلفی استفاده می کند؛ اما تجربه نشان داده است که لیزر موهای زائد بهترین و آسان ترین راه است و هر کسی برای اولین بار این روش را تجربه می کند، به راحتی و به سرعت طرفدار این روش می شود.

اما چگونه می توانید بفهمید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن چیست؟ با پیشرفت علم و تکنولوژی، دستگاه های لیزر موهای زائد زیادی اختراع شده اند، پس با ما همراه باشید تا انواع آن ها را به همراه مشخصات، مزایا و معایب آن ها بشناسید.

لیزر موهای زائد بدن با چه دستگاهی و چگونه انجام می شود؟

موثرترین و ساده ترین راه برای از بین بردن موهای زائد بدن، لیزر است که تنها در کلینیک های زیبایی پوست و مو قابل انجام است، زیرا نیاز به مهارت و تجربه تخصصی دارد.
در سال 1996، آقای راکس اندرسون آمریکایی با استفاده از مطالعات و تجربیات خود متوجه شد که می تواند ریشه یا ساقه مو را بدون آسیب رساندن به پوست و سلول های مو با استفاده از امواج لیزر و اندازه گیری دقیق دستگاه لیزر مو هدف قرار دهد. در آن زمان حتی آقای اندرسون هم نمی دانست که با اختراع انواع تجهیزات و سپس بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن، این روش به روشی عالی و موثر برای از بین بردن دائمی و سریع موهای زائد بدن تبدیل می شود.

لیزر موهای زائد به این صورت است که دستگاه های لیزر مختلف امواج خاصی به یک طول را روی پوست بدن ساطع می کنند و خود مو را بدون آسیب رساندن به پوست و موهای اطراف ناحیه مورد نظر از بین می برند. البته دستگاه های مختلفی برای این منظور طراحی شده است، که هر کدام دارای نقش و کاربرد متفاوت و خاصی هستند و هر کدام دارای مزایا و معایبی می باشند. در ادامه این گزارش این موارد را بیشتر توضیح خواهیم داد.

انواع دستگاه های لیزر موهای زائد

شاید استفاده از تجهیزات قدیمی از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه باشد، اما نتیجه ای که با تجهیزات جدید می گیرید قطعا بسیار بهتر است. امروزه انواع مختلف دستگاه های لیزر مو برای پوست های مختلف ساخته شده است که می تواند انواع مو با طول های مختلف را به طور کامل از بین ببرد.

به طور کلی هر دستگاهی که بتواند هر نوع مویی را که روی پوست روییده است از بین ببرد، و شرایط کاملاً رضایت بخشی نیز داشته باشد، می توان آن را به عنوان بهترین دستگاه لیزر بدن و صورت نامید.

از مزایای لیزر موهای زائد با دستگاه های لیزر این است که می توان این روش را سریع تر از اپیلاسیون یا اصلاح انجام داد. مورد دیگر این است که ماندگاری این روش بیشتر است، اگر موهای بدن خود را وکس یا اپیلاسیون کنید، مانند قبل رشد می کند؛ اما با روش لیزر، رشد مو تا حدود زیادی کم می شود و این موها نازک تر از قبل هستند و همچنین تراکم آن ها نیز کم تر از قبل می شود.

بهترین دستگاه های لیزر 2022

دستگاه لیزر IPL

دستگاه آی پی ال ​​یکی از بهترین دستگاه ها در زمینه لیزر موهای زائد بدن است، که با سیستم اپتیکال کار می کند و برای افرادی با رنگ پوست سفید و بلوند کاربرد دارد. از این دستگاه برای لیزر قسمت های مختلف بدن استفاده می شود، اما در مقایسه با سایر دستگاه های لیزر مو از قدرت بالایی برخوردار نیست. این دستگاه با لامپ های فلاش زنون کار می کند و همچنین چهره و بدن افراد را شفاف و روشن می کند.

دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر موی زائد الکساندرایت یکی از معروف ترین و بهترین دستگاه های لیزر برای رفع موهای زائد بدن است که با تنظیم طول موج و با توجه به پوست و موی افراد مختلف مشخص می شود. برخی از کارشناسان لیزر الکس را قوی ترین و موثرترین دستگاه لیزر می دانند. این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده مخصوص برای جلوگیری از سوختگی پوست می باشد.

همچنین این دستگاه دارای عمق نفوذ فوق العاده ای است. همین ویژگی آن را به یکی از موثرترین و سریع ترین روش ها و دستگاه های موجود تبدیل می کند.

دستگاه لیزر دایود

این دستگاه برای از بین بردن موهای زائد، پالسی با طول موج 800 یا 810 نانومتر را تولید می کند. جذب طول موج در دستگاه دایود، کمی کمتر از دستگاه های الکساندرایت و بیشتر از  IPL است. این دستگاه به لطف طیف وسیعی از تنظیمات طول پالس، کاربرد وسیعی دارد و امکان استفاده در پوست های تیره و سبزه را فراهم می کند. اگر فردی دانش و تجربه کامل در مورد استفاده از این دستگاه را نداشته باشد، می تواند پوست شما را بسوزاند. این دستگاه تا حدود زیادی برای ایرانیان مناسب است.

دستگاه لیزر مو Nd-YAG

لیزرهای Nd:YAG به صورت نوری برای استفاده در لیزر لامپ یا دیود پمپ می شوند. این دستگاه ها یکی از رایج ترین انواع دستگاه های لیزر مو هستند و برای بسیاری از کاربردهای دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرند. لیزرهای Nd:YAG معمولا نور را در طول موج 1064 نانومتر در مادون قرمز ساطع می کنند.

دستگاه لیزر مو ICE PLATINA PLUS و ICE PLATINUM

این دو دستگاه ویژه از پیشرفته ترین و بهترین دستگاه های لیزر مو در دنیا هستند، که انقلابی در این زمینه ایجاد کرده و از نظر فناوری، کیفیت و مزایا از رقبا پیشی می گیرند. این دستگاه ها علاوه بر لیزر، برای از بین بردن کک و مک نیز استفاده می شود، همچنین برای مراقبت از پوست می توانید از این دستگاه استفاده کنید.

اگر موهای روشن یا بلوندی دارید، این دستگاه با تنظیم فرکانس متناسب با رنگ پوست و موهای شما به راحتی می تواند موهای زائد را از بین ببرد. این دستگاه با ترکیب 3 طول موج مختلف می تواند به بهترین شکل به ساختار و عمق پوست شما نفوذ کند و موهای زائد را از بین ببرد.

دستگاه موی کاندلا

دستگاه لیزر موهای زائد بدن جنتل مکس پرو ساخت شرکت کندلا یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا می باشد. و یکی از کمیاب ترین و گران ترین ماشین آلات در ایران محسوب می شود.

دستگاه لیزر مناسب بانوان

لیزر موهای زائد بانوان در اهواز یکی از روش های جدیدی است که می تواند موهای زائد را از نواحی مختلف بدن حذف کند. خانم ها به طور ذاتی زیبایی را دوست دارند و زیبایی نقش مهمی در زندگی آن ها دارد. داشتن موهای اضافی باعث می شود بسیاری از خانم ها احساس عدم جذابیت کنند.

گاهی برای حل این مشکل، زنان به خرید تیغ یا موم ادامه می دهند و خود را به دردسر می اندازند. ولی راه حل بهتر برای این مشکل استفاده از انواع دستگاه های لیزر مناسب بانوان در اهواز است. استفاده از این روش مزایای زیادی دارد. به جای اینکه بخواهید بارها و بارها ابزارهای حذف موهای زائد را بخرید، بهتر است یک بار برای همیشه این کار را با لیزر انجام دهید.

دستگاه لیزر مناسب آقایان

لیزر موهای زائد آقایان در اهواز اخیراً به عنوان یک روش بسیار کاربردی و دائمی برای از بین بردن موهای زائد در قسمت های مختلف بدن، توجه بسیاری از مردان را به خود جلب کرده است. سهولت و عدم نیاز به تکرار هفتگی، مشکل بسیاری از مردان را که در سراسر بدن یا قسمتی از آن موهای زائد دارند حل کرده است. در همین راستا، استفاده از دستگاه های لیزر موهای زائد مناسب آقایان این امکان را به وجود آورد که از بین بردن یا کاهش تراکم موهای سینه، شکم، پشت، صورت، گردن و پاهای مردان را ممکن سازد.

دستگاه لیزر مناسب پوست صورت

همچنان بهترین راه برای از بین بردن موهای زائد لیزر است، اما به شرطی که از یک دستگاه لیزر خوب برای این منظور استفاده شود تا بتواند تمام موهای زائد نواحی مختلف بدن را کاملا از بین ببرد. تمام دستگاه های لیزر جهت از بین بردن موهای زائد در تمامی قسمت های بدن استفاده می شود و نمی توان گفت که یک دستگاه خاص فقط برای رفع موهای زائد صورت است.

امروزه با استفاده از بهترین دستگاه های لیزر موی زائد می توانید با لیزر موهای زائد صورت، زیر بغل، قفسه سینه و … از شر موهای زائد تمام یا اکثر نقاط بدن خلاص شوید.

جمع بندی

هر ساله شرکت های مختلف دستگاه های لیزر، نسخه های جدیدتری از این دستگاه ها را با قابلیت های بیشتر و بهتر روانه بازار می کنند که مرکز لیزر اهواز (کلینیک مهر) مجهز به بهترین نوع این دستگاه ها می باشد. شما عزیزان می توانید از بهترین دستگاه ها در این کلینیک استفاده کنید.

در هنگام انتخاب بهترین دستگاه لیزر مو باید به نوع پوست و موی خود رجوع کنید و بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید و از مشاوره یک متخصص استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهتماسرزرو