چگونگی زاویه سازی فک با هایفوتراپی و عوارض آن

زاویه سازی فک با هایفو

هایفوتراپی و زاویه سازی فک


مقدمه

یکی از روش های محبوب غیر جراحی برای حذف چربی های زیر ناحیه چانه، هایفوتراپی است که با تکنیک های به خصوصی انجام می شود. در روش هایفوتراپی امواج اولتراسونیک در این نواحی فوکوس می کنند و چربی های چانه را بدون برش و سوراخ از بین می برند. با استفاده از این تکنیک ها زاویه سازی فک به زیبایی انجام می شود و عوارض جراحی های خطرناک از بین می روند. زاویه سازی فک با هایفوتراپی به یکی از ترندهای دنیای زیبایی تبدیل شده است. به همین دلیل در این بخش اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه می دهیم.

روش انجام زاویه سازی فک با هایفوتراپی

روند پیری و افزایش سن تاثیر به سزایی بر زیبایی اندام های مختلف بدن بر جای می گذارد. شل شدن پوست ناحیه چانه یکی از نشانه های پیری و افزایش سن محسوب می شود. این مشکلات با انجام خدمات غیر جراحی زاویه سازی از بین می روند. برای داشتن ظاهری جوان و شاداب باید از این روش ها که ریسک کمتری دارند، استفاده کنید.

برای انجام زاویه سازی فک با هایفوتراپی، امواج سونوگرافی به لایه های پوست تابیده شده و کلاژن سازی در پوست افزایش می یابد. با افزایش میزان کلاژن سازی، چین و چروک های پوست کاهش می یابند. در این روش بدون هیچ تهاجمی به پوست، زاویه سازی چانه انجام می شود.

مزایا و معایب HIFU فک

زاویه دار کردن صورت با هایفوتراپی

 زاویه دار کردن فک با هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟

امروزه افراد بسیاری از این روش های زیبایی برای کاهش عوارض پیری در چهره خود استفاده می کنند. کسانی که سن پایینی دارند، از هایفو برای از بین بردن افتادگی های بخش چانه استفاده می کنند. روش هایفوتراپی به جای عمل های جراحی پرریسک برای زیبایی افراد مورد استفاده قرار می گیرند. به علاوه روش هایفو اغلب برای از بین بردن ایرادهای جزیی و ظریف مورد استفاده قرار می گیرد.

زاویه سازی فک با هایفوتراپی برای کسانی که میزان چربی بیشتری در ناحیه چانه دارند، مزایای بی شماری خواهد داشت. هر گونه خط و خطوط ریز در اطراف ناحیه چانه با استفاده از این روش برطرف خواهند شد. به طور کلی خانم ها و آقایان بالای 30 سال با میزان شلی و افتادگی کم، بهترین نتیجه را از هایفوتراپی به دست می آورند. شما می توانید از هایفوتراپی برای کاربردهای زیر استفاده کنید:

  • کانتور کردن گونه ها
  • لاغر سازی صورت
  • لیفت خط فک
  • کاهش چین و چروک
  • حذف غبغب

عوارض زاویه دار کردن فک با هایفوتراپی

پس از انجام زاویه سازی فک با هایفوتراپی باید به برخی نکات توجه داشته باشید تا با مشکلات و عوارض کمتری پس از تابش امواج روبرو شوید. به طور کلی این روش در میان روش های کم خطر زیبایی و جوان سازی پوست قرار می گیرد. در حین انجام هایفو درد و سوزش کمی احساس می کنید که پس از انجام عمل کم کم از بین می رود. تورم و قرمزی هم در میان عوارض ناشی از زاویه دار کردن فک با هایفو قرار می گیرد که پس از مدتی به کلی از بین می رود.

با استفاده از روش های مراقبت بعد از هایفوتراپی می توانید مشکلات مربوط به این فرایند غیر تهاجمی را به حداقل برسانید. برخی از پزشکان برای کاهش این عوارض داروهای غیراستروئیدی برای بیمار تجویز می کنند که سبب کاهش میزان التهاب در این ناحیه خواهد شد. مصرف مسکن هایی مانند استامینوفن برای کاهش درد و سوزش ناشی از التهابات هایفوتراپی هم به بیماران پیشنهاد می شود.

تعداد جلسات مورد نیاز برای زاویه دار کردن فک با هایفوتراپی

زاویه سازی فک با هایفوتراپی حتی در یک جلسه هم قابل انجام است؛ اگر مشکل شما در این ناحیه خیلی کم باشد، در یک جلسه هم به نتیجه دلخواه خود دست پیدا می کنید. اما در برخی موارد بسته به شرایط پوست و وضعیت سن، شاید به سه جلسه درمان هم نیاز داشته باشید. کسانی که پوست شل تری داشته باشند، برای رسیدن به نتیجه ایده آل باید حتما سه جلسه برای هایفو مراجعه کنند.

کسانی که چین و چروک های کمتری دارند و پوستشان سفت تر باقی مانده، در یک الی دو جلسه هم به نتیجه ایده آل دست پیدا می کنند. این روش به تازگی در عرصه زیبایی و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد و نتایج مثبت آن در طولانی مدت هنوز به اثبات نرسیده است. اما به طور کلی افراد پس از استفاده از این خدمات به سرعت به نتیجه دلخواه دست پیدا کرده و ظاهری زیبا و جوان خواهند داشت.

<yoastmark class=

 هزینه زاویه سازی فک با هایفوتراپی

می توان گفت هزینه زاویه سازی فک با استفاده از روش هایفو، بسته به تعداد جلسات مربوط به این خدمات تعیین می شود. هزینه های استفاده از این خدمات به نسبت روش آر اف و روش های تهاجمی و جراحی بسیار به صرفه تر است. در هر یک از این روش ها از به روزترین تکنولوژی ها استفاده شده که بر هزینه نهایی کار تاثیر می گذارد. هزینه های مربوط به زاویه سازی فک با هایفوتراپی از عوامل مختلفی تاثیر می پذیرند که برخی از آن ها را در زیر مشاهده می کنید:

  • میزان مشکلات ناحیه چانه و چین و چروک های موجود در این قسمت تعیین کننده تعداد جلسات و هزینه های مربوطه خواهد بود.
  • در این زمینه ناحیه ای که باید درمان در آن بخش انجام شود مورد توجه قرار می گیرد.
  • دستمزد پزشک معالج بر هزینه نهایی زاویه سازی فک تاثیر می گذارد.
  • محل انجام این عمل های جراحی از عوامل تعیین کننده هزینه هایفوتراپی محسوب می شود.
  • نوع دستگاهی که در این خصوص مورد استفاده قرار می گیرد اهمیت زیادی دارد.

 مزایای هایفوتراپی نسبت به آر اف

زاویه دار کردن فک با استفاده از روش هایفوتراپی مزایای بی شماری نسبت به آر اف دارد. امواج مربوط به روش هایفوتراپی قدرتمندتر از امواج روش آر اف هستند. البته عمق نفوذ امواج هر دو روش یکسان بوده و با هم همپوشانی دارند. امواج هایفو کمی بیشتر در عمق پوست نفوذ می کنند. از طرفی تعداد جلسات هایفو و آر اف با هم متفاوت هستند. شما می توانید زاویه سازی فک با هایفوتراپی را تنها در یک جلسه انجام دهید که در وقت و زمان افراد صرفه جویی می کند.

به طور کلی برای انتخاب بین روش های آر اف و هایفو باید به دلیل ایجاد چین و چروک و پیری در ناحیه زیر چانه توجه داشته باشید. اگر پوست گردن و چانه شما دچار افتادگی شده باشد، باید از روش هایفوتراپی استفاده کنید. اما برای کاهش حجم برخی قسمت های صورت باید حتما از روش آر اف استفاده کنید. روش آر اف برای نواحی ظریف صورت مانند پلک ها هم کارایی دارد.

جمع بندی

در این قسمت در رابطه با روش زاویه سازی فک با هایفوتراپی و مزایا و عوارض آن نکاتی را ارزیابی کردیم. شما می توانید از هر یک از این روش ها برای رفع عارضه های ناشی از افزایش سن استفاده کنید. از بین بردن آثار پیری با استفاده از روش های هایفوتراپی و آر اف در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

در این میان روش هایفوتراپی دردسرهای کمتری برای بیماران به همراه دارد. این روش ها با هزینه های به صرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند و خطرات مربوط به آن ها نیز کمتر از روش های تهاجمی است. در این روش از به روزترین تکنولوژی ها استفاده شده که کیفیت ارائه خدمات را افزایش می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهتماسرزرو