میکرودرم آبریژن در اهواز 🌿 مزایا و معایب

میکرودرم آبریژن یکی از روش های نوآورانه در عرصه پوست و زیبایی است که مزایای بی شماری برای پوست شما به همراه می آورد. این روش درمانی غیر تهاجمی برای لایه برداری از پوست شما به کار برده می شود. با استفاده از این روش به مرور زمان شاهد صافی و شفافیت پوست صورت خود خواهید بود. این روش ها به صورت تخصصی در کلینیک های حرفه ای انجام می شوند. میکرودرم آبریژن در اهواز با بهترین کیفیت پذیرای مشتریان عزیز خواهد بود.

قیمت میکرودرم آبریژن

خدمات میکرودرم آبریژن در اهواز

این دسته از خدمات پوستی با استفاده از دستگاه های تخصصی و زیر نظر متخصصان این حرفه انجام می شوند. در این زمینه متخصص مورد نظر ابتدا با استفاده از دستگاه لایه های رویی سطح پوست شما را از بین می برد. در طول این روش های درمانی سطح پوست شما کمی آزرده می شود. شما احساس می کنید که سطح پوست شما سنباده کشیده می شود! این احساس بدون درد خواهد بود. پس از پایان این فرایند، متخصص میکرودرم مقادیری مرطوب کننده به سطح پوست شما می زند. این فرایند در حدود 30 الی 40 دقیقه زمان می برد. در صورتی که خدمات میکرودرم برای بخش هایی از گردن نیز انجام شود، مدت زمان تعیین شده 20 دقیقه بیشتر خواهد بود.

دستگاه میکرودرم ابریژن ساندرم 3

میکرودرم آبریژن در اهواز با استفاده از دستگاه ساندرم 3 در کلینیک های تخصصی انجام می شود. این دستگاه اولین دستگاه تخصصی میکرودرم تولید شده در ایران است که طراحان آن از متخصصین حرفه ای ایرانی هستند. این دستگاه برای اجرای خدمات میکرودرم آبریژن ساندرم 3 مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از آن مزایای بی شماری برای پوست صورت به همراه می آورد. این دستگاه را به عنوان فناوری جوان سازی پوست صورت نیز می شناسند. درمان های انجام شده توسط این دستگاه اغلب بدون درد هستند.

این دستگاه های فوق حرفه ای با بهره گیری از فناوری Microdermabrasion  مورد تایید بسیاری از کارشناسان و متخصصین پوستی در سر تا سر کشور ما هستند. با استفاده از آن ها کلیه ضایعات پوستی شما در کمترین بازه های زمانی برطرف خواهند شد.

میکرودرم آبریژن اهواز تخفیف

میکرودرم آبریژن برای چی خوبه

مزایای میکرو درم آبریژن

خدمات میکرودرم آبریژن ساندرم 3 با مزایای بی شماری معرفی می شوند. از مهمترین مزیت های استفاده از این روش های درمانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از این روش جوش های سر سیاه صورت شما را از بین می برد.
  • شما می توانید با استفاده از خدمات میکرودرم آبریژن لکه های ناشی از آفتاب سوختگی را به صورت کامل از پوست خود پاکسازی کنید.
  • لکه های ناشی از حاملگی نیز با استفاده از این روش های به روز از بین می روند.
  • لکه های قهوه ای پوست که در اصطلاح علمی آن ها را به نام ملاسما نیز می شناسند، با استفاده از این روش های درمانی پوستی به سادگی از بین می روند.
  • با استفاده از این روش های درمانی پوستی شفاف و سالم خواهید داشت که از زیبایی آن لذت می برید.
  • با این روش ها بافت پوستی شما یکنواخت و یکدست می شود.
  • در صورتی که از منافذ پوستی باز خود خسته شده اید، از روش میکرودرم برای از بین بردن آن ها استفاده کنید.

به جز موارد یاد شده برخی از متخصصین پوستی استفاده از این روش را برای از بین بردن جای خالکوبی نیز پیشنهاد می کنند. به این ترتیب می توان به تاثیر گذاری فوق العاده این روش های درمانی پوستی پی برد.

عوارض میکرودرم آبریژن

این روش درمانی نیز گاها عوارضی برای مصرف کنندگان به وجود می آورد. از این رو باید با این عوارض آشنایی داشته باشید تا پس از اتمام فرایند شوکه نشوید. در نظر داشته باشید که کلیه این عوارض بدون هیچ درمانی پس از مدت کوتاهی از بین می روند. پس از این فرایند، پوست شما تا چند ساعت قرمز یا صورتی می شود. تورم سطح پوست نیز در برخی از خانم ها شایع است. اما همه مراجعین چنین مواردی را تجربه نمی کنند. به نسبت جنس پوستی خانم ها و آقایان برخی علائمی مانند سوزش و کبودی را نیز بر روی پوست صورت خود مشاهده خواهند کرد که به سرعت پاکسازی می شود. برخی نیز در مقابل نور خورشید حساس تر می شوند که پس از گذشت یک روز برطرف خواهد شد.

بهترین دستگاه میکرودرم ابریژن

عملکرد دستگاه میکرودرم ابریژن

میکرودرم آبریژن در اهواز با روش های بسیار تخصصی انجام می شود که ریسک همین عوارض ابتدایی را نیز به حداقل می رساند. اما برای اطمینان بیشتر توصیه می کنیم که به کیفیت عملکرد اپراتور مسئول انجام این فرایند دقت داشته باشید.

هزینه میکرودرم آبریژن

خدمات میکرودرم آبریژن ساندرم 3 با رنج قیمتی به خصوصی انجام می شوند. برای استفاده از این مجموعه خدمات باید هزینه های اجرای آن ها را نیز در نظر بگیرید. هر یک از خدمات پوستی با هزینه های به خصوصی در دسترس مشتریان قرار می گیرند. در این زمینه تعداد جلسات مد نظر شما نقش تعیین کننده ای در هزینه های درمانی این فرایند دارد. به علاوه نوع دستگاه مورد استفاده در این فرایند نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و این هزینه ها را کاهش یا افزایش می دهد.

رزرو نوبت کلینیک لیزر اهواز

رزرو نوبت مرکز لیزر مهر اهواز

مراقبت های پس از میکرودرم آبریژن

میکرودرم آبریژن با روش های مراقبتی به خصوصی پایان می پذیرد. متخصین اجرای این فرایند در خصوص مراقبت های پس از میکرودرم نکاتی را برای شما شرح می دهند. اغلب توصیه می شود که پس از اجرای این فرایند پوست خود را تا مدت ها هیدراته نگه دارید. به این ترتیب تاثیر گذاری این فرایند درمانی بر پوست شما بیشتر خواهد بود.

استفاده از محصولات مراقبت پوستی تاثیر گذاری این روش های درمانی را به حداکثر می رساند. در این خصوص برخی ممنوعیت ها نیز وجود دارند که برای تاثیرگذاری بیشتر این روش ها مورد توجه قرار می گیرند. از میان آن ها می توان به ممنوعیت استفاده از داروهای از بین برنده جوش های صورت اشاره کرد.

کلینیک لیزر در اهواز با در نظر گرفتن ویژگی های پوستی مشتریان این خدمات را برای حفظ سلامت پوستی آن ها مورد استفاده قرار می دهند. شما می توانید در مرکز لیزر مهر بهترین خدمات را در راستای رسیدگی به پوست خود دریافت کنید. متخصصین و کارشناسان انجام این فرایندهای طبی و زیبایی، با مدارک معتبر و رسمی از دستگاه های مربوطه برای زیبایی پوست شما استفاده می کنند. به این ترتیب کیفیت کار آن ها مورد تایید است. لیزر موهای زائد بانوان و آقایان در اهواز نیز از خدمات ارائه شده در این مرکز است که با استفاده از جدیدترین دستگاه های این عرصه انجام می شود. به این ترتیب این مرکز خدمات همه جانبه ای را برای مشتریان خود ارائه می دهد.

جمع بندی

در این گزارش در خصوص خدمات بهترین مرکز میکرودرم پوست اطلاعاتی را بررسی کردیم. شما می توانید از خدمات حرفه ای این مرکز در راستای زیبایی بیشتر پوست صورت خود استفاده کنید. این روزها بسیاری از خانم ها و آقایان به سلامت و زیبایی پوست خود بیشتر از گذشته اهمیت می دهند و برای این منظور از انواع محصولات دارویی و درمانی استفاده می کنند. اما استفاده از این روش های درمانی نوین بیشتر از هر دارویی دیگری بر سلامت پوست شما تاثیر می گذارد. توصیه می کنیم، از خدمات میکرودرم در مرکز اهواز بهره مند شوید و میزان تاثیرگذاری این فرایند را با چشمان خود ببینید!

سوالات متداول

میکرودرم ابریژن راهی جهت لایه برداری پوست با کریستال های ریز می باشد. روش انجام  به این صورت است که، با یک دستگاه الکترونیکی دستی، کریستال ها را روی پوست شما به آرامی ماساژ می دهند تا سلول های مرده پوستتان از بین برود. 

 تعداد جلسات مورد نیاز برای شما نقش تعیین کننده ای در هزینه های درمانی با میکرودرم ابریژن دارد. به علاوه با توجه به مشکلات پوستی، عمق و نوع لایه برداری محل انجام میکرودرم، این هزینه ها کاهش یا افزایش می یابد.

سایر خدمات لیزر کلینیک مهر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهتماسرزرو